25-04-11

Oeioei...


.
Deze droppeltjes had ik vorige week wel willen hebben! Cocaine Tootache Drops...
Allemachtig, wat had ik een kiespijn... niet normaal meer...


Maar eindelijk... ik ben er van verlost!
En ik realiseer me, dat het heel lang geleden is, dat er een kies werd getrokken!
Waarschijnlijk wel 40 jaar geleden, of zelfs nog langer...



Misschien vind je het gek... maar ik heb de kies, die er uit moest, bedankt voor 55 jaar trouwe dienst. 
Jammer, dat-ie op het laatst zo moeilijk ging doen!
En zal ik je nog iets vertellen, waar ik enorm dankbaar voor ben?!
Voor verdoving!!! Ik moet er niet aan denken, dat je kies er, zoals in de Middeleeuwen, zonder verdoving uitgetrokken wordt!!
Nu voelde ik er niets van en ik ben heerlijk van mijn kiespijn af.




Bye bye...





13 opmerkingen:

Di Mario zei

Kiespijn is echt niet prettig. Brrrrr. Dan beter eruit.

Love As Always
Di Mario

Anneke zei

en dan te bedenken, dat de twee kiezen van mijn paard zonder verdoving zijn getrokken zonder een kik te geven:))

klaproos zei

hihi
had dat maar gezegd....
ik had je wel een handje geholpen :-)

slaap lekker
xxx

Marjolijn zei

Ja meis, soms is het beter dat de vervelende tanden en/of kiezen er uit gaan.
Dan ben je van een hele hoop leed verlost.
Geluk is nu het leed geleden, en kun je weer vrolijk verder.
Fijne dag vandaag.

Jelle Droeviger zei

Kiespijn... Je kunt aan niets anders meer denken; komt nergens toe; steeds maar weer de Paracetamol als reddingsboei bij je.

De laatste keer dat er bij mij een verstandskies werd weggehaald ging dat gepaard met hak- en breekwerk.

En ineens, zoals wanneer je een steile helling hebt beklommen en vóór je een dal ziet met groene weiden en overal bloemen, was de pijn weg en kon ik weer voluit lachen.

Jelle Droeviger.

Redstar zei

Je hebt toch wel de wisseljaren er vanaf getrokken he?
Kiespijn kan vreselijk kwellen. Ik had het jaren geleden met Pasen toen ik door Scandinavië trok.
Op eens een ontstoken zenuw. Bahbah...
Maar ik laat liefst niets trekken.

Sjoerd zei

Ik ben nu als meer dan 40 jaar van mijn eigen tanden af. In de periode daarvoor heb ik zoveel kiespijn gehad dat ik daar achteraf gezien nooit spijt van heb gehad...

Fluitenkruid zei

O getver, ja wat was het vroeger toch barbaars en wat kan het zeer doen he? Fijn dat je ervan verlost bent. x

yvette zei

aan een miese kies verlies je niets

knuffels (zacht aaitje)

Annet zei

Mooie plaatjes Marlou....cocaïnedroppeltjes hadden wel geholpen ja....Als ik door bleef hoesten dan haalde mijn moeder een oranje poedertje op dat heette codaïne....de hoest vloog meteen weg...en later realiseerde ik me dat ik roze dromen had door dat middel (inmiddels in tabletvorm) en wist ook hoe ze aan de naam kwamen:)

Nu heb ik gister papaver somniferum gezaaid, de echte slaapbol én waar ze maanzaad van winnen....

Hè eindelijk van de kiespijn af..nu nog die muis in je oor....

Mooie dag gewenst vrouw:)

Liefs van Annet xxx

suske zei

ben ik dan de enige 50+ die nog al zijn tanden heeft ?
Hopelijk houd ik ze nog een tijdje.

Han Vogel zei

Vroeger was het ook een kermis traktatie, het lijkt me toen ook een ware hel. Nu ga ik voor mij plezier naar de tandarts (het is een goede vriend van me) :)

gerdaYD zei

Ai, en dan nog wel létterlijk AI! Wat moet jij afgezien hebben lieverd, tandpijn is één van de ergste pijnen die bestaan, vind ik zelf. Dus blij dat ik van die vervelende tanden die me het hele leven lang ongemak bezorgden, af ben. Net zoals jij waarschijnlijk, die na méér dan 50 jaar trouwe dienst, dat stoorelement kon laten verwijderen. Mét verdoving (cocaïne derivaat zoals lidocaïne, mepivacaïne, ...). Bedankt, uitvinder daar van!