02/03/2011

Zwanger!

.


Meneer Aap heeft het aan Vriendin gevraagd.
Het??
Ja! Het!!
En wat is dat “Het?”?

Dat is… of zij zin heeft om samen met hem een gezin te stichten.
Met een baby.
En misschien met een kat. Of een hamster. Of een goudvis.
Maar in ieder geval met een baby.

Eerlijk gezegd had Vriendin er al op gehoopt.
Ze is in de “baby-leeftijd”: haar lijf hunkert naar zo’n klein zoeteke.  En dan het liefst natuurlijk van Meneer Aap.
Niet zomaar een kindje, nee… een nazaat van Meneer Aap.

Meneer Aap is er erg gelukkig mee. Hij bespringt haar meteen.
Hoho, maar dat gaat zomaar niet. Eerst een beetje voorspelen, jongen! Niet meteen van je hatsekidee…
Ja, dat snapt Meneer Aap eigenlijk ook wel.
Maar… hij is zo ongeduldig!
Hij zoent zijn vriendin en hij vrijt met haar en dan zoent hij haar weer en als ze eindelijk moe maar voldaan uitgevreeën zijn hopen ze, dat het allemaal aanslaat.
Nog even wachten. Alweer wachten. Meneer Aap houdt helemaal niet van wachten.

Maar… aan alle wachten komt een eind. Vriendin is zwanger!!!


.

13 comments:

Di Mario said...

Gefeliciteerd, dat is goed nieuws.

Love As Always
Di Mario

klaproos said...

proficiat apie,

dat wordt vast een leuk apekoppie:-)


xxx

Jelle Droeviger said...

Charles Darwin zou goedkeurend knikken, als hij jouw verhaaltje zou lezen, Marlou.

Wat een gave uitdrukking... "hopen ze, dat het allemaal aanslaat"

En nu maar afwachten hoe ze de kleine zullen gaan noemen.

Jelle droeviger.

John said...

Oei oei oei, dat worden slapeloze nachten voor meneer Aap. Had hij daar wel over nagedacht :D Of heeft hij dat wel door en het er voor over? :D
Ik vond het wel een aparte pireode die ik niet had willen missen.
Erg leuk geschreven.

Lutje said...

oh, dat is goed nieuws :o)
ik ben eens benieuwd naar het vervolg

gerdaYD said...

Ooooo PROFICIAT, dat wordt voor ons weerom smullen van de ongetwijfeld weer heerlijke verhalen daarover die begenadigde schrijfster Marlou voor ons zal opdissen... ik ben daar al benieuwd naar!
OT: onder de koffer M.L hihi, maak er een fijne dag van, misschien in babykleedjeswinkels?

Marjolijn said...

Oh, wat een goed nieuws....proficiat...!!!

Maak er maar een gezellige dag van.

Fluitenkruid said...

Meneer Aap een apenkop wij een ... dat moet je maar even komen lezen ;-)

Annet said...

Och wat leuk! Een nazaadje...een zoeteke....

Heerlijk om te lezen Marlou!

Driekus van Annet XXX ;)

Annet said...

....ik kan je niet bijhouden met schrijven....:>>>)

Sjoerd said...

Dolle pret dus... Dat wordt straks een hele dierentuin.

John said...

Ik zie dat mijn reactie van vanochtend er niet staat. Nog steeds problemen dus :(
Ik schreef ongeveer dit.
Heeft meneer Aap wel nafedacht over het vroege opstaan , het huilen midden in de nacht?
Ik zelf had het voor geen goud willen mss iig :D

Redstar said...

Redstar, ik zet 'm er even bij:


Ik zie dat mijn reactie van vanochtend er niet staat. Nog steeds problemen dus :(
Ik schreef ongeveer dit.
Heeft meneer Aap wel nafedacht over het vroege opstaan , het huilen midden in de nacht?
Ik zelf had het voor geen goud willen mss iig :D