18/01/2019

Meneer Aap op de Yoga

.
Dat is me wat... Beste Vriend van Meneer Aap zit op Yoga.
En die vraagt of hij mee gaat voor een gratis proefles.
Eigenlijk heeft Meneer Aap daar helemaal geen zin in, zelfs niet als het gratis is.

Maar als Vriend zegt, dat het alleen voor mannen is gaat hij overstag.
Yoga voor mannen... dat ziet hij wel zitten... Geen gekwek om zich heen...
Mannen zijn zooooveel rustiger.


Hij vraagt of de les wel in het Nederlands is, want Duits... nee dat verstaat hij voor geen meter.
Ook gaat hij nog even googelen. Hij moet lachen, want er is zelfs een yoga-houding, die "De Aap" heet. Makkie! Dat doet hij zo vaak!
Kijk... zo ziet dat er uit:


Je staat rechtop. Je voeten staan een beetje uit elkaar.
Buig langzaam voorover. Slinger je armen heen en weer als een aap.

Hier moet Meneer Aap om lachen... Dat is toch geen yoga-houding?
Dat is gewoon "AAP"!!

Dat doet-ie zo vaak, raar hoor, dat ze dat een yoga houding noemen.

Maar goed, hij gaat mee naar de Yoga voor mannen.
En daar leert hij een hele fijne houding, nog fijner dan het bungelen. Een houding om vaak te doen in tijden van stress.


Zie je wel?! Dat kun jij ook: even oefenen nog...

12 comments:

Lutje said...

mijnheer aap, ik heb 'm graag
en die yoga, dat komt goed voor hem
maar niet voor mij, ik denk dat ik dan gebroken ben :o)
Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

O nee, dat doe ik voor geen goud, laat het graag aan mijnheer Aap over.
Op naar een mooi weekend Marlou.

די מריו said...

Ik heb geen stress, maar zou het haast krijgen van de houding die hij aanneemt.

Love As always
Di mario

John said...

Ik doe wat yoga na mijn sport. Yoga en flink wat rek en strek oefeningen. Het is heerlijk relaxend om te doen.

klaproos said...

:-) meneer aap is een lekker buigzaam ding :-)
ik denk dat ik zou breken:-)

Yoga werkte bij mij op mijn lachspieren :-)
dag loudelou
xxx

Karel said...

ha die Marlou
ik laat het allemaal over aan meneer Aap :)

vind die van mevrouw koe bij mij dan toch relaxter :)

is er een knop waar ik op kan klikken om je te volgen ?

fijn weekend groet , Karel

sjannesblog.com said...

Wat apart, dat er Yoga voor mannen is. Bij ons is het gewoon gemengd. iedereen doet met de houdingen wat bij hij/zij past. Die laatste Aap zal het bij mij nooit worden. (en dan maar niet hè)

Jan K. alias Afanja said...

Haha ... leuk, maar ik zoek liever mijn eigen manier om te ontspannen. :-)

Sjoerd said...

Mij lukt het niet, maar onze poes had er geen moeite mee...

Karel said...

ha die Marlou
ben benieuwd of ik nu updates krijg :)
fijne avond groet

Aja Witzel said...

Er was eens een tijd dat ik, liggend, mijn benen helemaal naar achteren kon doen. Mijn knieën bij mijn hoofd. Zie je het voor je? Maar dat was Vroegahh.

Lutje said...

Ik wens je een fijn weekend en hier is een @->- voor jou.