25/07/2014

Zoekplaatje

.
Voor het weekeinde krijg je een zoekplaatje mee...
Je zult al snel vinden wat ik bedoel...
Eerste foto:


Ergens in de bergen zagen we dit grasveldje...
Maar hier zie je iets beter, wat we écht zagen....


Zie je dat eigenwijze koppetje al?
Een echte muizenvanger!


Daar issie dan!
Poezen weten altijd precies hoe ze mooi moeten zitten voor een foto...

En de komende drie weken heb ik de twee katten van mijn dochter logeren.
Dus dat zullen ongetwijfeld mooie portretjes worden van Poema en Vlekkie...

Hier is Poema...
Volkomen gevloerd door het spel met de bal: ik gooi de bal en Poema spurt er achteraan en brengt 'm terug.
Echt waar: een katje dat apporteert...







11 comments:

Marjolijn. said...

Gezellig meis, weer een paar logeetjes...!

Op naar een fijn weekend.

Sjoerd said...

Leuk is dat, onze kater doet dat ook, ik heb daar nog een filmpje van staan (http://www.bvision.nl/2013/02/19/een-ongeluk-zit-in-een-klein-hoekje/)

Lutje said...

heerlijk, met die logeetjes. Mijn kat apporteert niet, ik zal ze ook eens langs brengen;-)

Jelle Droeviger said...

Verdorie, Marlou, mooie plaatjes van die rooie poes. Waarschijnlijk alle drie vanaf dezelfde positie genomen. Dat is heel wat keertjes ingezoomd. Dit zijn geen kiekjes, ze vertellen een verhaal. Ja, poezen zijn diva's en adonissen.

Jelle Droeviger.

די מריו said...

Dat wordt actief zijn de komende tijd. Geniet er lekker van want spelende dieren is altijd leuk om om je heen te hebben.

Love as Always
Di mario

Petr@ said...

Wat een schatje daar in het grasveld! Hij zit goed verstopt haha.
Veel plezier met je logeetjes!

Liefs Petr@

Annets said...

Joepie dat zijn de leuksten (?) zij die apporteren....
Wij hadden er één en dat was rooie Barney uit het asiel.

Pokerface haalt een moorkop op bij Bakker Blom in Knoal. Mag je dat nog zeggen: moorkop?

'Like' de foto's. Op FB stuur ik weleens een kaart naar Naieve Art, zoiets....beeldschoon werk!!
En die kaarten vinden ze nog leuk ook, haha.

Ach onze Kikker is ziek. Z'n achterpoten willen niet meer en verder helemaal gezond. Krijgt hij pilletjes voor maar hij heeft pijn.....de goedzak.

Het is niet eerlijk!

Liefs, Annet XXX!

Wim said...

Hopelijk gaan ze niet te voet helemaal terug naar huis, dat doen katten wel eens ;-)

Lutje said...

ik wens je een heel fijn, ontspannen weekend

gerdaYD said...

Schitterend zoekplaatje van een al even schitterende poes! En wat en leuk logeetjes heb je lieve Marlou...
En weet je wat? Ik hoop dat jouw weekend met je al even lief maatje ook schitterend zal zijn!

christiene said...

Poesjes zijn altijd mooie plaatjes
zeker een poeske in de wei...
Logeetjes daar kun je plezier aan beleven op tijd een muisje en ze voelen zich als thuis.....
proost Marlou we nemen nog een watertje..
groetjes Christiene.