20/02/2017

Vakantie!

.
Het is voorjaarsvakantie! Geen koor, geen werk... niks!
Ik ga niet weg of zo, maar ik ga heel relaxed blogvakantie houden.
Gewoon... lekker veel wandelen en de Haarlemse musea bezoeken.
En misschien eindelijk eens wat in de tuin rommelen, want het is een zooitje daar! (Maar wel een gezellig zooitje...)

En zéker naar de nieuwe tentoonstelling van Antoine Watteau in het Teylersmuseum...


Een lieve vriendin bezoeken, wat zeg ik: twee lieve vriendinnen, eh... of zijn het er toch drie?
Zo'n week is voorbij voor je het weet...
Dat wordt genieten van alles wat op mijn pad komt.



Tot over een week!

13 comments:

Marjolijn. said...

Fijne week meis en geniet volop van alles wat er op jouw paadje komt....!!

די מריו said...

Geniet maar lekker van je vakantie, hier moeten ze nog een week. Maar ze liggen nu nog lekker in bed. Ik zal ze er zo eens uithalen.

Love As Alwyas
Di Mario

Lutje said...

geniet van je blogpauze :o)
Eén @->- voor jou

Bertiebo said...

Veel plezier! En die tentoonstelling ga ik zeker bezoeken. Nu alvast bedankt voor de tip!

Jelle Droeviger said...

Lijkt me wel zinvol, even pas op de plaats maken...
Maar daarna dan toch hopelijk wel weer vol-gas er tegenaan, want rust roest, en we leven maar kort, en we zijn zooo lang dood...

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Lekker toch, even ervantussen... Veel plezier.

klaproos said...

Gezellig :-) ik verheug me op een heerlijk daagje Loulou..

ben al flink in de zorg :-)

"GENIETEN " vrouwe Loulou dat doe je goed :-)

xxx

Petr@ said...

Veel plezier en de groetjes aan Dien ;-)

christiene said...

Marlou,
ik weet dat je gevlogen bent.......
maar dit weekje vliegt voorbij
zeker als je vliegen kunt.
even tijd voor je vriendinnen
en die zijn zeker............. BLIJ!!!!
liefs een groetje van mij.
Christiene.

Nietzomaarzooo said...

Die tentoonstelling is prachtig, ik kende Watteau al vanuit mijn belangsteling voor modehistorie. Zijn plooi is beroemd.
Wel bijbetalen, maar dan droom wel een uurtje weg.

Villa Zeezicht said...

Heerlijk! GENIET!!!

gerdaYD said...

Dag lieve Marlou. Ik vroeg me al af waar jij zat maar gelukkig ben je aan een heel fijne vakantie bezig. Het zal je goed doen om er even op uit te trekken, plezier met je vriendinnen te hebben, mooie tentoonstellingen te zien maar boven alles van je Henry te genieten hé!

John said...

Gelukkig ben ik niet de enigste die z'n blog aan de kant kan schuiven. Geniet van je vakantie. Hier is het deze week voorjaarsvakantie.