25/11/2021

Feest! 29 jaar verloofd...

Het kan allemaal niet op: Henry en ik zijn vandaag precies 29 jaar verloofd. 

En zoals elk jaar gaan we dit nu ook weer ergens vieren. We zijn heel goed in het uitvogelen van aanbiedingen, zo ook nu.

Naar een hotel over de grens. Jawel! Echt helemaal naar Bad Bentheim.  

Ik heb op het WWW wat foto's opgezocht, want ik ben er nog niet, dus ik heb nog geen eigen foto's. 

Hier zie je een foto van het slot op de berg. Met nog heel veel blaadjes aan de bomen. Die zullen wel weg zijn als we er zijn. Dan hebben we meer uitzicht.   

Het hotel ziet er zo uit:

Niet onaardig, toch?

En hier zie je Bad Bentheim op de kaart. Vlak over de grens dus. Als het niet leuk is zijn we zo weer thuis.



Feest dus! De champagne is al ingepakt.
Tot dinsdag!

30 comments:

Lutje said...

ola, met champagne en al
geniet van je feestje
en proficiat natuurlijk
-Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Proficiat...!
Fijne dagen.

Karel said...

van harte gefeliciteerd
en laat jullie daar al het lekker smaken

Sjoerd said...

Ik wens jullie een paar hele fijne dagen toe. Geniet ervan...

miekequilt said...

Wat een mijlpaal!! Dat moet gevierd worden, dus lekker genieten. Veel plezier daar en laat de champagne maar knallen!

klaproos said...

wowwwwww loutje, van harte gefeliciteerd,
29 jaar verloofd, dat is een héle mooie tijd, en ik wens jullie nog minstens zoveel tijd erbij :-)

lekker genieten daar in bad bentheim, en proost,
auf die liebe

xxx

די מריו said...

29 jaar.. goed hoor. Gefeliciteerd. Geniet er maar lekker van samen.

Love As Always
Dimario

Jelle Droeviger said...

Er kan niet genóég gefeest worden in deze donkere tijden..
Dus niks afwachten tot 30 jaren verloofd..
Hup, nu elk jaar erbij, volop vieren.
Laat de kurken knallen.
Het leven lacht je toe.
Zwieren en zingen.
Óp naar een nieuw jaar.!
.
Jelle Droeviger.

vilterietje said...

Een dikke proficiat en geniet van de champagne en wat Bad Bentheim verder nog te bieden heeft!

Mariëlle said...

Lieve Marlou en Henry, gefeliciteerd en veel plezier dit weekend
Knuf van Mariëlle

Bertiebo said...

Van harte gefeliciteerd allebei, ga zo door en veel plezier op jullie reisje

Jan K. alias Afanja said...

Gefeliciteerd, veel plezier daarginds!

Edward McDunn said...

Van harte gefeliciteerd, en geniet maar van jullie reisje!

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd met jullie 29ste verloving. Nog vele jaren erbij. Geniet van jullie reis naar út Duitsland.

John said...

Super gefeliciteerd, Marlou en Henry. Dat het maar een mooi w-end mag worden.

Ferrara said...

Van Harte Gefeliciteerd. Mocht Bad Bentheim in deze tijd wat saai zijn, Nordhorn heeft een aardig stadscentrum. Hoe dan ook veel plezier.

Yova said...

Gefeliciteerd met jullie 29 jarig huwelijk. Het word voor jullie hele gezellige dagen. Ik wens jullie fijne dagen. Groetjes J&F

Rebbeltje ★ said...

Gefeliciteerd...wij vieren dat niet zo uitbundig maar zijn dan ook getrouwd haha
Veel plezier op jullie lange weekend
Groetjes

Mormorsweb.blogspot.com said...

Skål en gefeliciteerd! Maak er maar een paar fijne dagen van.

Firma Fluitekruid said...

Gefeliciteerd! Wij vierden afgelopen weekend ons 27-jarig samenzijn met een weekendje Deventer. Altijd fijn om even stil te staan bij zoiets moois. ;-)

Hans said...

Van harte gefeliciteerd met jullie vaste verloving.
Bad Bentheim, ken ik wel van de trein.
Heel veel plezier en zeg maar tegen Henry: Save Your Kisses For Me. Hans

nicole orriens said...

Van harte gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal! En natuurlijk een heel fijn weekend gewenst.

Tine de Jong said...
This comment has been removed by the author.
Hans said...

Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

Marthy said...

Jullie hebben het genieten tot kunst verheven. Goed zo, ga er nog jaren mee door.

sjannesblog.com said...

Veel plezier daar. Een mooie stek. Wij hielden daar een koffiepauze toen we daar wandelden naar Bath Bentheim via het LAW Trekvogelpad.

Sjaantje said...

Gefeliciteerd en hele fijne dagen samen!

Tine de Jong said...

Gefeliciteerd en zoals gewoonlijk ben ik weer veel te laat. Op naar het volgend jaar en ik wens jullie nog veel liefdevolle dagen met elkaar. Liefs, Tine
Groetjes ditmaal van mijn natuurwebsite.

Anonymous said...

Gefeliciteerd! Heb het goed samen! (beetje laat, sorry)

Carin

Tine de Jong said...

Jullie zullen vast nog wel aan het genieten zijn. Meen te weten dat ik hier had gereageerd maar zag niet staan en ontvang soms ook de post niet in leeslijst dus kom ik zo af en toe buurten. Maar beter laat dan nooit en nog maar een keer. Van harte samen en dat was mijn berichtje kort nu ongeveer. Liefs, Tine