De kinderen hebben vandaag op school extra warme kleren aan, omdat de verwarming een graadje lager wordt gezet.
Voor mij is het in mijn huis altijd warme truiendag! Het oude huis tocht en piept en kraakt... Dikke sokken moet je hier aan.
Extra Interlockjes en warme Jansen en Tilanus broeken.
Fleece dekentjes op je schoot en Thermo-ondergoed aan.
Angora schoudervestjes en witte warme wollen wintermutsen...

PS: Dit weekeinde ga ik met mijn koor naar een soort van klooster in Elspeet voor een koorweekeinde. 's Ochtends, 's middags en 's avonds zingen, zingen en nog eens zingen. Tussendoor heerlijk eten en keten. We gaan oefenen voor de nieuwe CD!
warme truiendag