Gisteren liep ik in één van de straatjes in de wijk hier achter en ik zag me daar een struik met bloesem... Niet normaal meer. Prachtig!
Dit is 'm:
Ik weet niet hoe die struik heet, maar ik wil 'm ook! Geweldig:
Tientallen bijen waren hier heerlijk aan het honingslurpen... Ik hoorde ze: "Slurp-slurp-slurp" ... echt waar!
Fantastisch! Ik heb een plekje in de tuin, waar ik zo een struik kan plaatsen.
Maar ja... hoet heet-ie???
Is er iemand die het weet?
Ik heb al aardig wat bijen in mijn tuin, dus ze zijn hier al heel gelukkig. Bij de buren ook, die hebben allemaal een mooi bijen-paradijs. Dus we mogen niet klagen, maar ik wil er nóg meer!
Dus: Hoe heet deze struik??