Showing posts with label Bijenparadijs. Show all posts
Showing posts with label Bijenparadijs. Show all posts

10/06/2021

Bijenparadijs

Gisteren liep ik in één van de straatjes in de wijk hier achter en ik zag me daar een struik met bloesem... Niet normaal meer. Prachtig!

Dit is 'm:


Ik weet niet hoe die struik heet, maar ik wil 'm ook! Geweldig:


Tientallen bijen waren hier heerlijk aan het honingslurpen... Ik hoorde ze: "Slurp-slurp-slurp"  ... echt waar!


Fantastisch! Ik heb een plekje in de tuin, waar ik zo een struik kan plaatsen.
Maar ja... hoet heet-ie???
Is er iemand die het weet?


Ik heb al aardig wat bijen in mijn tuin, dus ze zijn hier al heel gelukkig. Bij de buren ook, die hebben allemaal een mooi bijen-paradijs. Dus we mogen niet klagen, maar ik wil er nóg meer!

Dus: Hoe heet deze struik??