Showing posts with label CD-opname. Show all posts
Showing posts with label CD-opname. Show all posts

16/02/2010

Zingen op de Veluwe

Zingen op de Veluwe



Afgelopen vrijdag vertrok ik naar Elspeet, waar Vrouwenkoor Malle Babbe een heel weekeinde voor de nieuwe CD (die op 21 april wordt opgenomen) geoefend heeft. Er gaat heel veel werk vooraf aan zo’n CD-opname en wat een mazzel: wij mogen 12 repetities meemaken in Mennorode, midden op de Veluwe.

("met de muziek mee..." naar de kapel, waar geoefend wordt)


We beginnen met zingen en eindigen met zingen. Tussendoor wandelen, eten, keten en… breien!

(In elke pauze wordt er gebreid voor de Olympische sjaal)

Ieder heeft een eigen kamer, wat heel fijn is, want je wilt je toch even terugtrekken, als het enigszins kan. Een weekeindje Malle Babbe is namelijk veel..., heel veel!


(het uitzicht vanuit mijn kamer)

Resultaat: de liederen zitten er heel goed in, de Olympische sjaal is 10 meter lang, de longen zijn verfrist tijdens heerlijke wandelingen. Veel optredens, die er niet om logen als zaterdagavond de Bonte Avond wordt gevierd.


(heerlijk oubollige act met beschilderde knieƫn)

(Act van Jakkie en Nathalie)

Ik heb een lied gezongen met de gitaar, maar ik wacht nog op de foto. Als ik die heb laat ik 'm zien... (tenminste... als ik om aan te zien ben....)

Eens te meer realiseer ik me wat een gezegend mens ik ben…



(Ergens in de bossen bij Mennorode in Elspeet...
's zomers kun je hier bosbessen plukken)


Zangweekeinde