Potjandorie... fiets ik gisteren naar het zwembad door de Leidse Buurt (je weet wel: met al die mooie regenboogvlaggen)... voelde ik langzaamaan mijn achterband slapper worden.
Een lekke achterband! Nee he?! Balen!!
Ik ben gewoon lekker gaan zwemmen en moest daarna een fietsafspraakje afzeggen met vriendin Ellen, omdat ik dus een lekke band had.
Maar... mijn vriendin had een tip: De FietsFreak! Die komt aan de deur met een busje en repareert je fiets waar je bij staat. Gewoon bij jou voor de deur.
Dus ik de FietsFreak gebeld (https://defietsfreak.nl/), die meteen zei: "Ik kom er aan, wat is het adres!"
En ja hoor... binnen 20 minuten: daar issie... Bob, de Fietsfreak!
Reparatie op locatie. Voor mij is dat heel belangrijk, want ik heb geen auto en doe alles op de fiets, dus... kom maar op, Bob!
Fiets in de bus. Vasthaken aan een takeltje en aan de slag!
Bob is snel en accuraat. De binnenband heeft een lek, en is al eens een keer eerder geplakt. Dus: een nieuwe binnenband.
Bob is serieus, maar toch ook wel gevoelig voor complimentjes. En daar ben ik dan weer goed in... Goed gedaan, Bob!
Binnen 10 minuten is Bob klaar en staat de fiets weer bij mij voor de deur.
Ik ben er hartstikke blij mee en het mooiste is: hij is niet duurder dan de gewone fietsenmaker: ik ben €22,50 kwijt.
Een nieuwe binnenband en vakkundig om het achterwiel gelegd.
Fantastisch! Ik ben er heel blij mee... Ik kan weer lekker door de duinen naar Zandvoort en m'n boodschappen doen en wat niet al...
Ellen! Bedankt voor de tip!
(Overigens: Bob vindt het goed, dat ik foto's in mijn blog plaats!)