Joehoeeee...
Gisteren mocht ik om 12 uur precies kaartjes reserveren voor de film.
Echt geen seconde minder... Om 12 uur exact!
10 juni om 16:50 ga ik naarrrrr:
NOMAD-LAND
Met Frances MacDormand, een actrice die ik bewonder...
Heerlijk!
Ik ga eindelijk weer naar de fillum... yeahyeah!
