Dit vind ik wel een leuke: een kastanje in een kastanje...
Ik vraag me wel af hoe die daar zo gekomen is.
Hebben de eigenaren van de tuin een kastanje in de boomstronk verstopt?
Ik zal er niet achterkomen, tenzij ik het aan ze vraag.
Misschien doe ik dat nog wel eens een keertje...
Ik vind het wel wat hebben, dus ik ga het boompje volgen!
De avonturen van een kastanje...
Wellicht wordt het nog wat...
Prettig weekend!




