Twee weken geleden is de regenboogvlag, die aan de gevel van het buurthuis (het voormalige badhuis) hing vernietigd.
In brand gestoken.
Onbegrijpelijk.
Iedereen vond het onaanvaardbaar en als protest hangen de regenboogvlaggen nu overal in alle kleine straatjes van de buurt...
Ik liep er gistermorgen rond en was ontroerd door zoveel solidariteit...
De hele buurt hangt vol. Echt geweldig.
Ook zijn er posters achter de ramen gehangen. Kijk deze eens:
Samen voor de buurt.
Mooi!! We pikken het niet langer...
Ik zag ook nog deze picknicktafel:
En tot slot... de school! Goed zo. Daar begint het... bij de kinderen, die moeten leren wat tolerantie is en waardigheid.