
Vandaag ben ik een beetje lui!
Een beetje??? Nee: heel erg!
Daarom geef ik een site door: De Webchef
Vul in, wat je in huis hebt en laat de webchef er een leuk recept van brouwen!
Bijvoorbeeld:
tomatenblokjes
tomatenpuree
ui
champignons
winterwortel

Vul dit in bij de zoekfunctie bovenaan bij de webchef...
En wat krijg je dan???
Laat maar weten!!
Eet smakelijk.
En als je voor vandaag een echt fijn en gezond recept wilt *klik* dan even bij Assaya!
Webchef