11/12/2008

AAAARGH !!!

Ja, zeg dat wel: aaaargh.
Een nieuwe machine, die oneerbiedig de "Tietenpletter" wordt genoemd.
Allemachtig wat deed dat zeer.
Bijna niet vol te houden.
En ook nog beide borsten 2 x.
Je wilt er onderuit en je wilt weglopen. Even een beetje schreeuwen. Maar je doet het niet...
Natuurlijk niet, want je bent beheerst en niets kan je raken. Jaja, me hoela!
De linkerkant deed extra zeer omdat de ribben daar gebroken zijn geweest en het leek wel of die ook in de machine werden geduwd. Aaaargh.....
Ik was werkelijk een beetje overstuur toen ik klaar was, het huilen stond me nader dan het lachen. Er lag een oude man op de gang in zijn ziekenhuisbed, te wachten op vervoer terug naar zijn kamer. Hij knikte vriendelijk naar me en zei: "Ik heb AU gezegd..."

Gelukkig zijn de foto's goed gelukt, dus het hoeft niet over. De 22ste krijg ik de uitslag.

Om mezelf te verwennen ben ik even dat vre-se-lij-ke winkelcentrum in gelopen en heb daar eerst koffie gedronken, maar dat was niet genoeg natuurlijk. Hohoho ... denk maar niet dat ik een kopje koffie "verwennen" noem... Daar is wel iets meer voor nodig, dus:
Ik heb een prachtig lingeriesetje voor mezelf gekocht. Rood met een kantje.
Zo!

Poe hé....
Ik begin nu pas bij te komen.



1 comment:

Anonymous said...

Vreselijk he, wat een marteling, vertel me niets. Au, zeggen mag hoor!!!
Maar je hebt het gelukkig weer doorstaan.
Goed dat je daarna bent gaan winkelen.
Nu maar lekker uitrusten en bijkomen.
Lieve groet.