12/12/2008

WANDELEN MET DE HOND

Carel


Mijn vriendin heeft een hond, Carel.
Het is een Labradoedel... Haha nee hoor, het is een echte:een Barbet.
Een heel enthousiaste krullerige hond, gek op water en op rennen.
Het is leuk om met hem te wandelen. Maar het komt er niet vaak van want ze wonen in Huizen en dat is met het Openbaar Vervoer geen peuleschilletje. 
't Is ook niet het eind van de wereld, maar met trein en bus is het wel een ommelandse tocht.
Ik zou vandaag met ze gaan wandelen.
Om 3 uur vannacht word ik wakker van het gekletter van de regen op het dak.
Na een uur wakker liggen ga ik er maar eens uit en zet een kopje "calming"-thee. Een half pilletje erbij en dan moet het toch lukken?
Mooi niet... Wakker, wakker, wakker... op je bed liggen met je ogen dicht en klaarwakker zijn. Niet weten hoe je moet gaan liggen. Linkerzij, rechterzij. Op de rug ligt wel lekker, maar áls, ja ALS ik dan in slaap val word ik wakker van mijn eigen gesnurk. Waardeloos.
Ik voel me zo slabberdewaski dat ik Charlotte afbel. Ik baal er van, want ik houd niet van afbellen en bovendien is het inmiddels eigenlijk best wel lekker weer geworden.

Blogvriendin Marjolijn heeft eindelijk een paar uur kunnen slapen.
Fijn voor je, na al die narigheid mag dat wel weer eens!
Een mooie dag toegewenst vol energie....



Carel (rechts) met broertje




.

4 comments:

Anonymous said...

Lieve meis, maar snel proberen om die wandeling in te halen. Dit soort dingen doen zoveel goed!
Ja, de wereld ziet er echt anders uit na een paar uurtjes slapen.Ik ben er ook heel blij mee. Voor jou de komende nacht ook weer hoop ik.
Lieve groet.

Anonymous said...

tralalala,
even een reactie testen

Anonymous said...

Ellen, er staat:
Laat een reactie achter
(met daaronder: )
Ik lees graag je reactie.

Nou... dan schrijf je dus wat.
Scroll naar beneden.
Daarna kies je een identiteit.
Doe maar een stipje voor Naam/URL
Zet dan je naam er in en klik op reactie puibliceren.
Kind kan de was doen.

Je bent een grote schat!
DOEG!!!!!

Mirjam Kakelbont said...

Lastig als de slaap niet wil komen. Je zou hem graag afdwingen maar dat lukt niet...
Ik heb nog nooit van het ras Barbet gehoord! Wat best bijzonder is want ik heb ervoor gestudeerd! Heb even gegoogeld.
Echt een lekker ding om te zien (-:
Volgende keer beter!
Dikke knuffel ♥