24/08/2009

"DE SENUWE..."

.




































Twee weken geleden naar de kaakchirurg geweest.
Eindelijk de operatie achter de rug en nu begin ik me ook weer lekker te voelen.
Wat een slager, zeg! Dat viel vies tegen...
Maar gelukkig, geen dikke wang meer. Ik kan weer alles eten, hoewel de hechtingen er nog steeds in zitten...

Maar morgen moet ik voor controle naar het Antoni van Leeuwenhoek.
Dokter Haas is de gelukkige.
Ik voel me er echter niet echt gelukkig onder.
Elke keer heb ik weer de "senuwe". Nu dus ook.

En dan... dan is alles goed en loop ik opgelucht en met lichte tred weer naar de metro en reis ik weer naar huis.
Zo zal het morgen gaan.
En niet anders...

15 comments:

Jelle Droeviger said...

Zo is het. Krachtig en lachend vooruitzien. Het glas is pas half vol.

Jelle Droeviger

Leibele said...

Je zou krankjorum zijn als je daar niet de senuwe van kreeg. Ik hoop maar dat het daarna gewoon weer feest is, iedere keer weer.

marjolijn. said...

Ha lieverd,
Ja, dat snap ik heel goed dat je daar de senuwe voor hebt.
En heel vervelend dat jij je zo beroerd gevoeld hebt na die kaak operatie, hoop dat het nu echt gaat beteren.
Meis koppie dur veur hé!! Zoals ze dat in het noorden zeggen.
En morgen weer snel met lichte tred, en vrolijk fluitend naar huis.
Ik duim voor je, alle goeds hé.
Liefs Marjolijn.

Di Mario said...

Als ik naar een slager ga, ga ik altijd voor hele andere dingen hoor. pffff. Ik hoop voor je dat morgen alles goed gaat.

Love As always
Di Mario

klaproos said...

hoi marlou, ik denk dat ik een beetje me kan voorstellen dat je steeds weer een beetje bang bent als je naar die dokter moet...

ik ga aan je denken morgen

xxx

Ibella said...

Goed zo, dat is de juiste instelling, al blijven de "senuwe". Volgens mij ontkomt niemand daaraan. Verwen jezelf daarna met iets lekkers, want het kan weer.
Ik duim mee voor een goede uitslag.
Liefs Ibella

Liesbeth said...

Tuurlijk gaat het zo, het ergste heb je al gehad, dat wel.. Toch sterkte hoor!

Fluitenkruid said...

Die controles zijn zenuwslopend, ik maak het telkens bij mijn vader mee.
Ik zal aan je denken, veel sterkte en liefs van mij

Martine said...

Zo moet het, petje af voor je sterke houding!
Ik zal aan je denken morgen

Han said...

Ik mag morgen om 10 uur even onder het mes een paar oude wortels van een verstandkies verwijden, ik zal ff aan je denken, als het zeer doet.

marjolijn said...

Goede moed, meis.
Ik denk aan je...!!!
Straks zakken de "senuwe" wel weer weg.
En dan kom je weer vrolijk thuis.Alle goeds en sterkte.
Liefs Marjolijn.

Lutje said...

ik heb ook altijd z'n raar gevoel als ik zo'n dingen moet doen, maar we zijn ook maar mensen die graag geholpen willen worden en er alles voor doen om het onszelf zo comfortabel mogelijk te maken.
Maar je staat sterk in je schoenen, maar ik duim toch voor je!

gerdaYD said...

Courage mijn lieve meid, ik duim voor je dat je inderdaad daarna welgemoed naar huis toe gaat!
En met al dat duimen, van al je lieve webvrienden, moet het wél lukken!

Your Majesty, If you were King, you wouldn't be afraid of anything?
Lion
Not nobody, not nohow!
Tin Man
Not even a rhinocerous?
Lion
Imposserous!
Dorothy
How about a hippopotamus?
Lion
Why, I'd trash him from top to bottomamus!
Dorothy
Supposin' you met an elephant?
Lion
I'd wrap him up in cellophant!
Scarecrow
What if it were a brontosaurus?
Lion
I'd show him who was King of the Forest!
All Four
How?
Lion
How?
Courage! What makes a King out of a slave?
Courage! What makes the flag on the mast to wave?
Courage! What makes the elephant charge his tusk, in the misty mist or the dusky dusk?
What makes the muskrat guard his musk?
Courage! What makes the sphinx the seventh wonder?
Courage! What makes the dawn come up like thunder?
Courage! What makes the Hottentot so hot? What puts the "ape" in apricot?
What have they got that I ain't got?
All Four
Courage!
Lion
Then you can say that again!
© The Wizzard of Oz
*wink, big smile*

OT: bedankt schat, voor de lieve wensen, maar je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, jij maakt élke dag van mij goed, door je schitterende reacties en je knappe logjes...

Ibella said...

Je bent al vroeg Marlou, maar dat zullen de senuwe wel zijn. Heel veel sterkte vandaag.
Ja, vandaag is het 9 jaar geleden dat wij op Schiermonnikoog getrouwd zijn en dat gaan wij vieren.
Zo heeft ieder zijn ding op deze dinsdag.
Liefs Ibella

Liesbeth said...

Hopelijk is alles goed gegaan.ik snap wel dat je de senuwe had, maar als het goed is is het nu ook achter de rug en heb je het weer gehad.