22/03/2012

Cool Cat, de capuchon

.

De juffrouw achter de kassa neemt het jack aan en doet van alles en nog wat om het jack netjes in een plastic zak te doen.
Ze ritst de capuchon er af, dat zie ik. Snel en accuraat.
Ik betaal het jack en even later lopen we opgewekt naar onze fietsen om weer naar huis te gaan. Het is een half uur fietsen, en we hebben onderweg de grootste lol.
Roosje is blij met haar nieuwe jack en vol afwachting van haar nieuwe school..

Als we thuis zijn halen we het jack uit de zak.

DE CAPUCHON IS WEG!

De capuchon met het mooie bontrandje, dat het jack zo aantrekkelijk maakt is weg!
Ik kijk in de plastic zak: leeg.
Ik kijk in het jack, in de voering: leeg.
Ik kijk in de fietstas: leeg.

En ineens begrijp ik, wat die juffrouw zo accuraat aan het doen was: ze heeft de capuchon er af geritst en onder de kassa verstopt. 

(Morgen verder…)

.

5 comments:

Sjoerd said...

Ik begin 'm te vatten...

Marjolijn. said...

Oh ...wat een lelijkerd.
Arme Roosje.

klaproos said...

hoi loutje,
die tegel.....

geef maar aan mij * tegel door de ruit van coolcat mep*
wat denkenze wel:-9

"kan het" een foutje van de zaak zijn??


dikke knuffel voor roosje en jou,
omdat je er weer bent:-)
hééérlijk
xxx

Di Mario said...

What... dat meen je niet... zal ik met je mee terug gaan.

Love As Always
Di Mario

Han said...

Ik vraag me af hoe je dit gaat oplossen.