14/04/2015

Lizzy

.
Wat krijg je als je een Franse Bulldog kruist met een Lhasa Abso??

             (Franse buldog)
             (Lhasa Abso)

Dan krijg je Lizzy, het hondje, dat ik drie keer per week uitlaat! Ik heb al eens over haar geschreven en over het fenomeen BUUV.nl  (hier staat het verhaaltje: lopen met een hondje)

Het baasje van Lizzy (na een zware open-hart-operatie) is nog steeds aan het revalideren en gaat met de dag vooruit, maar hele einden lopen kan ze nog niet ... 
En Lizzy wil juist heel graag lekker lang de hort op...

Kijk, hier heb je d'r. Net getrimd en vrolijk als wat!


Al d'r wilde haren zijn eraf geschoren en ze zit er fris en fruitig uit...
Ik vind het nog steeds enig om met het hondje te lopen.
Het is goed voor m'n botten en ik kom lekker buiten.

Ja... ik word er zelfs helemaal vrolijk van!
Het hondje is heel goed opgevoed en dat merk je aan alles...
Ha! Vanmiddag mag ik weer!!

11 comments:

Wim said...

leuke hobby hondenuitlaatster en euh... ook leuk dat het goed is voor je botten die hij opgraaft.
Dat klopt langs geen kanten ;-)

Marjolijn. said...

Ja, dan krijg je een lief vuilnisbakkenrasje...!
Fijn tochtje vanmiddag meis.

Lutje said...

beweging is inderdaad goed voor de botten.
als ik hier dit zo lees, is het misschien nog goed voor je dat je zelf een hondje hebt, je kijkt er echt naar uit

gerdaYD said...

Natuurlijk is het leuk voor jou dat schitterend hondje uit te laten, voor het baasje is dat heel wat minder als er nog altijd zo'n zware revalidatie voor de boeg is... Wens haar heel veel sterkte van mij toe wil je?
Heerlijk logje, zo'n gekruist ras heb ik nog nooit gezien en jij maakte er knappe foto's van!

klaproos said...

fijn hé loutje zo'n leasehondje, leuk joh, genieten, ja als je geen hond hebt heb je snel de neiging maar te blijven zitten op je krent,
maar met hond.....
no no no no en go :-) daar gaan we weer:-)
whaahahhaha heeerlijk, ik ben toch zo skrikkelijk blij met ze :-)

dag wijffie, geniet van je dag
xxx

John said...

Mogguh Marlou,

Ja, met een hond lopen doet ook deugt voor het baasje. Zo is het gewoon. De beweging en de buitenlucht.. Heerlijk toch.

doeg, fijne dag

Albert y Mara said...

Een stukje dankbaar vrijwilligerswerk Marlou. Ik zou zo een stuk met je meelopen, zeker met dit mooie lente weer in Holland.
Grtz Mara

די מריו said...

Mooi dat je dit doet. Je medemens helpen en zelf er ook nog beter van worden qua lichaam.

Love As Always
Di mario

Petr@ said...

Nee dat is zeker geen straf om lekker met het hondje te lopen! Het is wel een schatje om te zien zeg!
Lekker hoor, de paden op, de lanen in!

Sjoerd said...

Ik vind het nog steeds hartstikke leuk dat je dit doet...

mirjam kakelbont said...

Dit is duidelijk een win-win situatie. Echt voor álle partijen. Wat ben je toch een ontzettende lieverd, LouLou <3
Is je verloofde alweer terug??
Baai baai mon sjerrie!
Kakelino