15/07/2016

Eind-van-het-seizoen-feest

.
Waar zou ik zijn zonder mijn koor, Vrouwenkoor Malle Babbe?
Helemaal nergens!!
Het is zo heerlijk om samen te zingen.
En te lachen natuurlijk!

Woensdagavond hadden we het slotfeest.
Dat doen we elk jaar na de laatste repetitie voor de zomervakantie bij iemand thuis.
We maken allemaal een lekker hapje voor een groots buffet...


Het is altijd een groot succes, deze avond. Er wordt gegeten, gedronken, gelachen en gezongen. Onze dirigent Leny neemt altijd haar accordeon mee, dus je snapt...  genieten!


En we hadden geluk met het weer. 's Morgens regende het nog pijpestelen en gedurende het gehele feest scheen de zon.



Er is altijd wel iemand die een extra liedje zingt. Hier is Marieke, die de ukelele heeft ontdekt en daarmee heel fijne liedjes zingt:


En er is altijd een optreden van de Nadeo's...
Annelies, Mary en Maria zingen een soort van Andrew-Sisters-achtige liedjes. Heel leuk, altijd!


Kortom, je hebt nu een beeld van hoe "zwaaaaaar" mijn leven is!
Nu 6 weken vrij en dan gaan we weer lekker zingen...

12 comments:

Marjolijn. said...

Een mooi feestje als afsluiting van een mooi muzikaal jaar.
Nu lekker even vakantie vieren en dan met frisse moed en heldere stemmen weer aan de slag.

Op naar een mooi weekend meis.

Lutje said...

dat is een mooie gezellige afsluiter, dat heb je wel verdient :o)
maar in die 6 weken blijf je volgens mij wel oefenen ;-)
@->- voor jou

gerdaYD said...

Wat een heerlijke afsluiter van het jaar, het plezier straalt van jullie gezichten af en wat ziet het eten er lekker uit! Ik kan het me heel goed indenken dat je zonder die zotte bende niets zou zijn, of toch een heel stuk minder gelukkig... Nog een vraagje: jij had toch ook een ukelele? Of is het op die van jou dat Marieke fijne liedjes tokkelt en er bij zingt?
Voor morgen een even mooi weekend gewenst als dit logje oogt lieve Marlou!

klaproos said...

whaahahah, een hééééél zwaar leven hebben wij,
máár... zouden we willen ruilen met iemand anders ??? nééééé,

ik moet er toch werkelijk niet aan denken,

het mooiste leven zou me niet kunnen paaien,
ik ben écht tévreden:-) hoe fijn is dat,

supergezellig ziet het er uit met al dat lekkers, rode bietenschijf met ???
wat zat daar op loutje, want daar heb ik zin in, jawel ook al is het pas 9.00 uur.. kan mij het schelen:-)

dag fijn mens,
ik vind het heerlijk dat ik je ken
xxx

John said...

Mogguh Marlou,
Jaja wat een zwaar leven heb je :) ik heb bijna medelijden met je mocht het niet zijn dat mijn leven ook zo zwaar is :P
Geniet er van joh. En tot volgende week weer.
doeg

Sjoerd said...
This comment has been removed by the author.
Sjoerd said...

Jullie moeten gewoon wat vaker vakantie vieren met het koor. Dan heb je ook vaker een feestavond...

Jelle Droeviger said...

Ik MOET het nu wel toegeven:
Vrouwen zijn leuker dan mannen.
Het is niet anders.

Jelle Droeviger.

Yvette said...

de muziekliefde is hier aan de andere kant van het scherm voelbaar
proost

Terrebel said...

Muziek is leuk en muziek maken is nog leuker!

Fijn dat je het zo leuk hebt met de dames en nog vele jaren muziekplezier!

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou. Bedankt voor de tip, helaas trad het Ampzing Genootschap slechts één keer op in de Hotsy Totsy, en dat was gisteren... ik heb het dus jammer genoeg gemist. Hopelijk deden ze het inderdaad zonder dat ik kwam luisteren goed! *wink, big smile*.

Mirjam Kakelbont said...

"Malle Babbe"vind ik nog steeds een te gekke benaming. Jullie hebben er een heel eigen betekenis aan gegeven.
Je stráált op de foto tussen je zangvriendinnen in (-: Die zes weken kom je gemakkelijk door omdat je weet dat het feest aan het eind van die weken weer helemaal overnieuw begint: een heel jaar lang lekker zingen en lol maken.
In muziek kun je zo zalig je ei kwijt...
Lieve knuffel ♥