12/05/2021

12 mei 1946

Gisteren verzuchtte ik nog: "Was ik maar 50 jaar jonger..."

En tararaaaa vandaag bén ik het! Ik ben vannacht precies om 0:00 uur 25 jaar geworden. 

Jaha... ik zie aan je dat je me niet gelooft. Maar, geloof me nou maar... vannacht ben ik echt en heus waarachtig waar 25 jaar geworden...


Ik word wakker en ik voel me gezond en energiek. 
Mijn rug is gezond, mijn tanden mooi wit en ik ben niet grijs en mijn haar is lekker vol.
Ik spring mijn bed uit en maak meteen tien hele diepe kniebuigingen zonder duizelig te worden.
En... geloof het of niet... IK MAAK EEN RADSLAG!

Ineens haal ik hele hoge noten...
Alles, ja alles uit het "Ruhet Wohl" van Bach zing ik uit m'n hoofd mee.
Echt wel...


En ik ben... FOREVER YOUNG... En ik vier mijn 75ste verjaardag vandaag!



27 comments:

Hans Huisman said...

Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Marlou!

Hans said...

Marlou 25 jaar, "still alive and kicking".
Jom hoeledet sameach.
Blijf de sprankelende fontein die je bent.
Maak er samen een prachtige dag van. Hans

Yova said...

Gefeliciteerd Marlou met je verjaardag. Lekker genieten van je leven.
Leuke foto van jou. Blij Blij...... Ik wens jou fijne verjaardag. Mooie muziek om te luisteren. 🎉 ☕️ 🍨 Groetjes van ons.

Lutje said...

hahaha, ik zie het al voor me :o)
Ne dikke proficiat met je 75ste verjaardag
.Een @->- voor jou en 75 XXX-jes

Anonymous said...

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳

Sjoerd said...

75 jaar alweer, en nog ruimte en energie genoeg voor nog 25 jaar erbij. Ik wens je een hele fijne verjaardag, maak er een dag van om nooit te vergeten...

Haba said...

Ik las bij Klaproos dat je jarig bent en dus kom ik je een heerlijke feestelijke dag toewensen, de zon schijnt dus het gaat zeker een mooie dag worden.

Hilly Nicolay said...

Lieve Marlou,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Een hele fijne dag!

lieve groet,
Hilly

klaproos said...

Fantastische lieve jarigerd..
forever young, ja dat was wat..
nou ga jij maar gewoon zo door zoals nu, dan wordt j e 200,
van harte gefeliciteerd ook hier, en een hele dikke verjaardagsknuffel voor een zalige dag
xxx
dien

Karel said...

mogge Marlou
van harte gefeliciteerd met je verjaardag , en of dat nu 25 of 75 is , maakt niet uit
dat is maar een getal , je bent fit en het is maai weer , kijk dat is wat telt
wens je een fijne dag in de zon
groetjes , Karel

די מריו said...

יום הולדת שמח

Geniet van je dag jonge dame.
en leeftijd zit in je hart, dus die 25 kan wel kloppen.

Love As Always
Dimario

Tine de Jong said...

Ik had het genoteerd op de verjaardagskalender en ik wil je bij deze een supergezellige dag wensen en jou kennende zal je ook zeker wel genieten. 75 is een supermooie leeftijd
Van harte gefeliciteerd en virtuele kus erbij.

sjannesblog.com said...

Van harte gefeliciteerd! Je bent zo jong als je je voelt en dat zit goed bij jou!!

Tine de Jong said...

Hallo lief en mooi mens, Was nog vergeten dat ik een supermooi filmpje heb gezien met vele lieve wensen voor jou. Dat heeft mij ook erg ontroert. Heel mooi en lief was deze spontane verjaardags-actie. Dat was dubbel genieten. <3 <3

Nietzomaarzooo said...

Ik geloof je! In je hart zeker 25 en geniet van dat jonge hart en geest. Gefeliciteerd.

Jan K. alias Afanja said...

Hey Marlou,
Fan herte lokwinske oftewel van harte gefeliciteerd op deze bijzondere verjaardag.
Maak er een machtig mooie dag van!

Edward McDunn said...

Ook hier kom ik je feliciteren, met deze mijlpaal Marlou!

Ferrara said...

Van Harte Gefeliciteerd. Op naar de volgende 25.🥂

Patsfotos. said...

Gefeliciteerd.

Groettie van Patricia.

Marjolijn. said...

Van harte proficiat en een hele mooie dag...!!
Maar dat gaat vast goed komen...!

Bas. said...

Van Harte geniet van deze dag

fotorantje said...

van harte gefeliciteerd!
met al die energie en radslagen vlieg je zonder problemen door naar 100

Mormorsweb.blogspot.com said...

Heerlijk; fijne dag! Forever young girl!

miekequilt said...

Lieve Marlou, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je lekker op een terrasje gezeten.
Fijne dag nog.

Sjaantje said...

Hiep hiep hoera voor jou, Marlou. Op naar de volgende 25 :-) !

Erica Hoogstraten van Musscher said...

Marlou van harte gefeliciteerd en ik zal jou nooit vergeten
want je bent op dezelfde dag jarig als Frans.

Ik weet ik ben een beetje laat maar wij hebben
het heerlijk in de tuin kunnen vieren.

Groetjes Erica

John said...

Hieperdepiep hoera, ja, je bent zo jong als je in je hoofd bent. 25 is toch een mooie leeftijd om altijd te zijn. :)