31/03/2020

Het kleintje danst

.
We krijgen enorm veel filmpjes toegestuurd, allemaal goed bedoeld, allemaal opbeurend en van de meeste word ik ook lekker vrolijk.
Kan ik goed gebruiken, want ik leef nu toch wel erg "asociaal"... 
Moet wel, want ik wil nog heel lang mee.
Dit filmpje ken je vast wel... en weet je: ik ben al dagen aan het oefenen!


Maar mijn kleine nichtje... die ziet het filmpje en wat denk je? Ze kan het meteen!
Van haar mama mag ik dit filmpje op mijn blog zetten...
Ik word er zo blij van! Dank je wel!


Staying alive, staying alive!
Houd moed en blijf gezond! Ja... jij ook! En jij, en jij... ja jullie allemaal... 
Stay alive!

25 comments:

Lutje said...

mijn danstijd is voorbij ;-)
als ik pasjes moet leren, dat komt niet goed :o))
wat los en gek dansen, dat kan ik wel
-Een @->- voor jou

Sjaantje said...

Wàt een heerlijke meid en wàt een energie. Bedankt voor het delen :-).

Marjolijn. said...

Ja leuk, zeker die dansende kleintjes.... aandoenlijk...!!

Karel said...

prachtig Marlou
ik laat het aan de kleintjes over
oké jij mag het ook doen hoor , flink oefenen
en je kan er vast heel mooi bij zingen , suc6
geniet de dag
groetjes , Karel

די מריו said...

Ik zal het filmpje eens aan Shirel laten zien, die danst ook graag.

Love As always
di Mario

John said...

Dat dansje kan ik wel. Dat deden we hier twee weken geleden nog nadat die grap met Travolta op het net stond :D

Jacqueline en Ferry said...

Kinderen kunnen leuk dansen. Kunnen heel goed. Ik vind de eerste filmpje ook leuk. Je nichtje kan ook leuk dansen. Knap gedaan. Leuk dat ze eens bij jou stuurt. Groetjes J&F.

miekequilt said...

Wat een leuk filmpje. Weet je dat dit nummer het ritme voor reanimatie is?!

Jan K. alias Afanja said...

Haha, dat is inderdaad leuk! Ik wil je natuurlijk geen illusies ontnemen, maar ik ben bang dat jij dat niveau niet meer gaat halen. Er komt een tijd om dat maar aan de kinderen over te laten ... ;-)

Nietzomaarzooo said...

Wat een heerlijk filmpje van je nichtje. Zo mooi onbevangen. Daar word je blij van!

klaproos said...

:-) whaahahha loutje ik zie het je doen ..... je kan het kom maar op met dat filmpje van jou
:-)

heb het goed, ik ben wat andere dingen aan het doen.... kaarten maken, schilderen plakken... en even géén scherm :-)

dikke knuffel
xxx

Ria said...

Ja wat kunnen kinderen dat fantastisch! Je zou er jaloers van worden😉

vilterietje said...

Wat heerlijk! Dankjewel voor het delen en een virtuele knuffel voor je nichtje!

nicole orriens said...

Wat een schatje zeg! En knap hoe snel zo'n meisje dat oppikt : )

Karel said...

ha die Marlou
jij red je dus ook prima , mooi te horen
maar 5 dagen lang geen tijd voor je verloofde omdat je druk bent , vertel L)
mazzel

Martha said...


Heel erg schattig Marlou ! En dat nichtje van jou? Dat heeft talent! Het meest komische moment vond ik de uitnodiging tot applaus aan het eind, haha, heel spontaan.

Geniet van het mooie weer Marlou! Er komen nog heel veel mooie dagen aan. Maar het belangrijkste....blijf vooral gezond. Als we hier met z'n allen voor zorgen, wordt de wereld vast niet zieker dan hij nu al is.

Lieve groet,

Martha

Jetteke said...

Geweldig zeg! Die kleintjes pakken het zo op, maar die 'Chinese' opa vind ik helemaal knap.
Te gek hoor, ik heb het weleens geprobeerd, maar het zit niet in mijn genen; wij babyboomers pakten de twist en de jive zo op, weet je nog?

Wel weer vrolijker van geworden, net na mijn qigong oefeningen!

Koffie!

Edward McDunn said...

Wat leuk Marlou, jou kleine nichtje kan er wat van hoor! Ik ben nooit verder gekomen dan de vogeltjesdans.

Rebbeltje ★ said...

Zulke filmpjes vliegen mij ook om de oren...maar dan zijn het de kleinkinderen die voor opa en oma een dansje doen.
En zwaaien natuurlijk...heerlijk dat sociale netwerk nu.
Hoe oud is je nichtje ?
Hier zijn het vooral de 2 van 3 jaar die dansjes doen...liefst idd met een tule rokje of een prinsessenjurk.
Groetjes

Ferrara said...

Ach wat aandoenlijk.

MelodyK said...

Mooi dreumesje, ontroerend tot en met, dat is genieten...

Sjoerd said...

Heerlijk die kleine aan het dansen. Het is een survival aan het worden.

Ik groet u
Namasté

Aja said...

Ik ken die kleine want ik ben haar oma. Ze is ontzettend bewegelijk en heeft
een prima ritmegevoel... nog eventjes door oefenen( wordt ze lekker moe van) en dan mag ze zó
met die andere twee en hun opa mee doen!!!!

sjannesblog.com said...

Zo heerlijk ongecompliceerd! Werkt aanstekelijk!

Hans said...

Wat leuk de filmpjes, daar wordt je vrolijk van.
Stay alive, daar zrgt je kleine nichtje wel voor. Hans