20/04/2020

Een fijne verrassing

.
We gaan door, ik weet alleen niet hoe.
Er hangt toch een soort van dreiging boven ons hoofd.
Maar we maken er wat van: we doen ons best om anderhalve meter afstand te houden, wassen veel vaker de handen, zorgen voor voldoende beweging en frisse lucht.
En tóch is alles anders. Tóch hangt er die dreiging.

Maar genoeg hierover.
Ik heb er geen zin meer in om het steeds weer over de C  (die geen vitamine is) te hebben. Hup! Weg jij!

Ik wil nu gewoon even iets fijns vertellen...
Roosje belde me en zei dat ze even langs kwam met wat boodschapjes.
Nou zie ik Roosje natuurlijk niet zo vaak. We hebben allebei een druk leven en zij nog 10 keer zo druk als ik.
Dus kom maar lekker langs met je tasje en dan doen we even op het bankje voor het huis een bakkie...

Moet je nou eens kijken...
Dat was geen tasje, dat was een TAS!


Bloemen, een fles wijn, wc papier, tandpasta, handencrème, van alles te eten, thee, lekker sapje... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Ze had haar eigen boodschappen gewoon twee keer gepakt! 
Een enorme TAS vol boodschappen. 

Ik vind het zo lief!
Dank je wel!

En de WC-rollen... die zijn gein! En handig!


Had nog nooit wc-rollen gezien, die per stuk ingepakt zijn... en nog wel met tekst! 
What is done with love is done well...

Nog even de boodschappen van de andere kant gefotografeerd, kijk eens wat een weelde:


Voorlopig hoef ik geen boodschappen te doen en dat komt goed uit, want er zijn nog steeds mensen, die niet weten wat anderhalve meter is...





26 comments:

Sjaantje said...

Goeie morgen Marlou. Gezellig dat je er weer bent. Laat ik dan als nachtbraker de eerste zijn om je hier te begroeten :-).

Ik vind die wc rollen geweldig. Die zou ik ook zó kopen om cadeau te geven.

Marjolijn. said...

Dit alles valt duidelijk onder de hashtag: Daslief....!

Lutje said...

dat is lief van je dochter, fijn zo'n bezoekje
- en inderdaad, sommige mensen, maar dan hou ik zelf wel afstand
-Een @->- voor jou

Jacqueline en Ferry said...

Het is zeker verassing voor jullie. Wat leuk dat je Roos brengt je boodschappen. Ik word ook gek van corona. Ik bleef gisteren thuis. Ferry ging gisteren naar tuincentrum toe geweest. Potten halen. Wij zijn nog niet klaar mee. Wc papier is zeker leuk. Ik heb dit niet eerder gezien. Gelijk bosje bloemen erbij. Nu kunnen jullie vooruit met je boodschappen. Wij laten bezorgen. Geen gezeik in supermarkten. Afstand houden doen veel mensen niet. Zelf in de tuincentrum ook niet. Het was vreselijk druk zegt Ferry tegen mij. Ik ben blij dat niet meegegaan bent. Ik ben zo bang. Echt niks voor mij meer. Maar goed we moeten doorheen bijten. Blijf gezond! Groetjes J&F.

PS:Leuk dat je kwam bij mij om te feliciteren. Dank je wel . Lief van je.

miekequilt said...

Fijn dat je er weer bent. En wat ontzettend lief dat je dochter zoveel lekkere en handige dingen kocht. Geniet er maar lekker van.
X

klaproos said...

Whahahaha loutje, die rollen zijn "gaaf" ja als je in zo'n wereldstad niets meer vind aan gekkigheid, dan nergens meer :-)
heerlijk zo'n lieve dochter als kind,
toppie,

Maar Loutje, we gaan de angst NIET laten zegevieren hé, want daar krijg je stress van en dát is funest fur die sehle ...
w egaan gewoon nét als egeltjes héél voorzichtig door, maar we gaan wél :-)

dag lieve schat
xxx

Hilly Nicolay said...

Marlou,

Wat lief van je dochter.
Toch even samen.

Fijn ook dat je er weer bent!

Heb een fijne maandag.

Bertiebo said...

Wat een lief Roosje!

pourquoi pas ??? said...

Hey lieve Marlou ik heb je gemist, wat fijn dat je er weer bent.
Roos is je dochter? Wat fijn en lief dat anderen aan je denken.

Edward McDunn said...

Wat ontzettend lief van je dochter, heeft ze de halve super leeg gekocht?
Met zulk wc papier, ga je voor je plezier poepen hoor.

Jan K. alias Afanja said...

Hey Marlou,
Leuk om weer even wat van je te horen. Wat een verrassing om ineens zo'n tas vol boodschappen te krijgen. Daar kun je weer even mee vooruit.
Het zal nog een hele klus worden om die anderhalve meter aan te houden tot er een vaccin is. En toch zullen we daar helaas ons best voor moeten doen. Bij het idee hoe lang het duurt voordat je sommige mensen weer echt in je armen mag sluiten, komt er een knoop in mijn maag te liggen.

Sjoerd said...

Whow, die heeft echt aan je gedacht met het doen van die boodschappen. Super, daar krijg je toch weer een boost van.

Nietzomaarzooo said...

Welkom terug!
Heerlijke verrassing. Lief van je dochter, maar ik denk van huis uit meegekregen. Geniet maar lekker van je wc-rollen. Geinig!

Ferrara said...

Ha Marlou, je vliegt weer. Hopelijk is dat een goed teken. Geniet van je aanrecht vol boodschappen. Fijn dat er zo goed voor je wordt gezorgd.

Rebbeltje ★ said...

Ha Marlou
Daar is over nagedacht en waren zeker niet de alledaagse boodschapjes...zie allemaal lekkere dingen voorbij komen. Zowel vers als om iets lekkers klaar te maken.
En ja die bloemen maken het helemaal af...maar het meest blij zal je toch wel samen even buiten een bakkie doen...knus en toch afstand.
Groetjes en fijn dat je er weer bent.

Karel said...

ha die Marlou
ik had de koffie ( een pot vol ) om 09:00 uur op :)
maar jij zal wel aan een wijntje zitten nu , toch
ik kan Roos niet , maar ze mag ook mij wel boodschappen brengen hihi
ik zou zeggen laat het je smaken
zonnige groet

rietepietz said...

Leuk hoor dat wc papier, het is ondertussen volgens mij wel weer overal volop te koop.
Ach boodschappen doen is toch ook wel één van de weinige "uitjes" die de dag breken dus dat doe ik toch wel graag zelf. Maar een lief gebaar is natuurlijk nooit weg.

די מריו said...

Even mijn stoel naar achteren, ik zal dit lezen met anderhalve meter tussen mij en het scherm ;-) Ik ben blij dat ik een berichtje van je zie.. en Die Roos... die is een goudmijn. Wat een liefde heeft ze mee genomen.

Love As Always
di Mario

John said...

IK heb het ook altijd druk maar als mensen dan vertellen dat ze het druk hebben vraag ik me opeens af met wat. Kijk ik terug naar mezelf dan ben ik altijd bezig maar druk heb ik het eigenlijk niet :)

Inger said...

Nou wat een verrassing van je dochter zoooo leuk en ook de trotse foto met alle boodschappen word ik ook helemaal blij van!!!

christiene said...

Ha Marlou,
je wist allang dat het een schat is
moeder dochter liefde
De foto zegt genoeg
liefde zonder woorden.
groetjes Christiene

Mirjam Kakelbont said...

Hahaha. Een enkele ingepakte wc-rol: you're my favorite pain in the ass :-D
Zo lief dat Roos je heeft verwend. Ze mist het contact met jou. Tijd voor elkaar is het kostbaarste wat we hebben. En een tas met boodschappen en fijne dingen natuurlijk!
Vorige week ben ik even naar mijn broer geweest. Niet binnen. We hebben buiten voor de deur met gepaste afstand staan ouwehoeren. Toch vreemd om 'm geen knuffel te kunnen geven...
Fijn iets weer van je te lezen. Natuurlijk gaan we door. Allemaal op ons eigen (levens)pad. We zullen dOOrgaan!
Dikke liefs ♥

vilterietje said...

HahaH! Mag ik bij jou komen poepen?
Fijn dat je er weer bent!

Hans said...

Gewoon aangepast doorgaan.
Roosje weet wel wat lekker is. Hans

Marthy said...

Die Roosje is een schattebout, iemand om te knuffelen maar dat mag nu even niet. Prijs jezelf gelukkig met haar.

nicole orriens said...

Wat een heerlijke verrassing, zo'n goedgevulde tas. En dat toiletpapier is inderdaad superleuk om te zien.