24/04/2020

Met een wijntje op een bankje

.
Gisteren fietste ik door de duinen naar Zandvoort en onderweg zag ik twee vrouwen op een bankje. 
Het was een breed bankje, dus ze hadden mooi en genoeg afstand.
Ze hadden iets zachts op het bankje gelegd om op te zitten.
Twee mooie wijnglazen, nee... geen plastic bekertjes, maar echt mooie glazen, misschien wel kristal?
En er was een fles witte wijn, die uit de koeltas kwam.



Proost ladies!
Goed idee.
Ik ga het ook doen.
Volgende week zoek ik een bankje op, koeltasje mee en hup! Aan de vino.



Ik zie het helemaal zitten!
Aja... is je fiets al gemaakt?
Dan gaan we samen...  

27 comments:

Marjolijn. said...

Goed vooruitzicht...!
Fijn weekend meis.

Lutje said...

ik woon te ver, anders wilde ik wel eens een wijntje met je drinken op het strand
en mijn fiets doet het goed ;-)
-Een @->- voor jou

די מריו said...

Ik heb het van de week ook gedaan, maar dan zonder wijn maar wel met een picknicktas. Super gezellig.

Love as Always
di Mario

Jacqueline en Ferry said...

Mooie vooruitzicht voor jou. Ik ga niet de deur eruit. Drinken op de strand is zeker gezellig. Wij drinken helaas geen dranken. Het word voor super gezellig. Succes en veel plezier ermee. Fijn weekend.

Tine de Jong said...

Hoie Marlou, kom je even een gezellig weekend wensen en dat je veel plezier mag hebben met je gevulde picknickmand. Strand hier te ver weg maar ik ga wel straatje rond en soms naar bos om kruiden te zoeken.

miekequilt said...

Heerlijk om zo dicht bij het strand te wonen. Maar een bankje met een wijntje vind ik een goed idee. Ga ik hier eens voorstellen. Fijn weekend.

Karel said...

goed idee Marlou
ik lust wel geen wijn , en ben net gestopt met bier
maar zo fijn met de fiets aan de zwier , helemaal tof
geniet de dag
groetjes , Karel

Bertiebo said...

Heerlijk!

nicole orriens said...

Je moet er inderdaad gewoon zelf wat van maken! Zo kan zo'n bankje best een luxe plek zijn om wat te drinken : )

klaproos said...

Wat gezellig hé Loutje, sommige mensen weten van weinig een feestje te maken, zoals jij :-)
Aja, kom op op je stalen ros..... en de wijn van lou is de klos :-)

veel plezier dames
xxx

christiene said...

Ha Marlou,

leuk idee met twee op een bankje
een fris wijntje,de zon er bij
waar op proosten wij.....
Een goed weekend!

Groetjes
Christiene.

Edward McDunn said...

Een geweldig idee, toch een beetje genieten in deze tijd Marlou. PROOST!

Nietzomaarzooo said...

Positief genieten!

Sjoerd said...

Gewoon doen en ervan genieten... Doe mij maar rode wijn.

Jan K. alias Afanja said...

Dat kan ik me helaas niet permitteren, omdat ik altijd met de auto op pad ben. Maar nadien laat het zich in de tuin ook goed smaken met dit weer.
Maak er een mooi weekend van, Marlou.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Ooit kreeg ik Franse les van een Française. Die zei dat goede wijn altijd uit een mooi glas gedronken moet worden. Ook bij een picknick. 🥂

Jelle Droeviger said...

Ja, met mijn zeer oude moeder op een bankje, hier op Terschelling, in Midsland, bij het water, en dan een glaasje wijn, in de namiddag.
We behoeven geen afstand te houden.
En dan gewoon een half uur daar zitten, met de zon die almaar lager, langzaam naar den einder zakt. We zeggen dan helemaal niets, want dat hoeft niet.
.
Jelle Droeviger.

Karel said...

ja ik mag/moet echt en heel veel minder pppffftt , komt goed
zonnige groet

Rebbeltje ★ said...

Een geweldig idee en weet bijna zeker dat er hier een dochter is die dat samen met de vriendin al doet ;)
Wie weet kom je die dan tegen...
Nee ik drink het wel inmijn opgefleurde tuintje en als ik ga fietsen neem ik zeker geen wijntje mee hihi
Groetjes en geniet je weekend

Aja said...

Nee, mijn fiets staat nog te zieltogen in de schuur. Dat wordt dan volgende week, maar dan doe ik het ook echt. Lijkt me leuk in het zonnetje, met een mooi uitzicht, een wijntje te drinken.
Maar Henry wil dit weekend vast wel met je mee....

Ferrara said...

Kijk zo heb je toch plezier. Je moet er wat van maken. Goed weekend!

MelodyK said...

Proosten op het leven, dat mag, is jou van harte gegund... genieten maar

Hans said...

Een bankje zo fijn, hier is de Brasserie ook geopend, maar wel met wijntje op een bankje. Hans

John said...

PAs maar op dat je niet wordt aangehouden. Drinken als bestuurder mag niet :)

Hilly Nicolay said...

Ha ja, ik ga dat binnenkort met een vriendin doen.
Maar dan met koffie en wat lekkers.

Je mist elkaar toch he...

Geniet van je weekend Marlou en een lieve groet,
Hilly

Marthy said...

Leef het leven, maak het leuk!

Mirjam Kakelbont said...

O, wat een superidee! Ik ben al járen niet in Zandvoort geweest. Voor de laatste keer op de fiets heen en terug (200 km (-: ) Dus ik ben voor!
Proost!
Dikke liefs ♥