19/10/2009

Volle maan

.



















Midden de nacht word ik wakker. Het wordt al licht, denk ik.
Maar als ik even het lichtje van mijn wekkertje aandoe zie ik dat het 0:55 is. Niet echt een tijd om aan de dag te beginnen.
Maar ik ben wel klaarwakker.
Ik ga de ladder af naar beneden, zet een kopje thee en ga even op het balkon staan kijken naar de volle maan en de lichtjes in het dorp beneden. Ik weet, dat mijn moeder hier ook zoveel van hield...

Dan duik ik mijn bed weer in.
Na een tijdje val ik eindelijk in slaap en om half 9 word ik wakker.
Ik sta er meteen naast. Eens kijken, wat deze dag mij te brengen heeft.
Het is schitterend weer. Dat wordt buiten ontbijten!
Ik maak een lekker bakje muesli met veel fruit en ga meteen op het balkon in het zonnetje zitten.
Hier krijg je me voorlopig niet van af.

Het uitzicht is fenomenaal!
















.

11 comments:

Ibella said...

Goedemorgen Marlou,

Heel bijzonder omdat in je eentje mee te maken.

Di Mario said...

Heerlijk, ik kan het me zo voorstellen dat je aan het genieten bent.

Love As Always
Di Mario

klaproos said...

ik kan me dan ook 1000 plekken voorstellen die erger zijn dan hier te zitten marlou:-)

heerlijk zeg

xxx

Fluitenkruid said...

Hallo Marlou,
Wat een heerlijke plek om te zijn. Alles straalt rust uit daar en zo'n volle maan beleef je vast veel intenser in je eentje.
Fijn week x Jannet

marjolijn said...

Lieve Marlou,

Ja, zelfs de nachten zullen mooi zijn daar.
Wat heb je toch genoten...!!!

Liefs Marjolijn.

Leibele said...

Om 0.55 laat ik meestal m,n honden nog een laatste keer uit. En dan geniet ik heerlijk van de standen van de maan, de sterren, en de wolken.

Ineke said...

Ha Marlou, goedemiddag!

Wat zal dat in het 'echt' een mooi uitzicht zijn geweest vannacht, want ik vind het op de fóto al zo mooi!
Heerlijk om zo te mogen meegenieten!

Dag, verder nog een fijne dag gewenst, groet, Ineke

Han said...

De appel valt niet ver van de boom. Elk dochter lijkt op haar moeder. Ik zou toch nog even langer blijven zitten kijken en genieten!!

Lutje said...

dat is genieten , en dat heb je gedaan!

gerdaYD said...

Goh... je beschrijft het zó plastisch dat je waant er ook bij te mogen zijn. Heerlijk, ik kan het me voorstellen dat jij nog een tijdje op je berg zal blijven zitten, lieve Marlou! Althans in gedachten, én op dit knap geschreven blog van jou. Merciekes voor deze momenten van onthaasting!
Ook merciekes voor die leuke kabouter van jou... heeft ie ondertussen geen natte voeten gekregen?
*wink, big smile*
Ten andere: jouw reactie was weer een plezier om lezen!!!
Maak er nog een fijne nagenietdag van meid!

Anonymous said...

You'll also opt in purchasing a survey scanner if you should happen to feel that you need better probabilities in finding the ore that you would like to mine. Try and keep all of your tools and items organized in a neat way. If you choose an activity that the both of you enjoyed together, this will aid remind your ex of how pleasurable it was spending time with you, bring back the good days.

Feel free to visit my weblog :: mining