07/09/2017

Pechvogeltjes...

.
Gisteren schreef ik over onze sopraan Paula.
85 jaar is ze geworden en ze zou het uitgebreid gaan vieren met een borrel bij De Roemer op de Botermarkt...

Helaas... het feest ging niet door: Paula heeft spontaan een paar ribben gebroken en heeft heel veel pijn. Arme Paula!!
Hoe kan een mens nou spontaan een paar ribben breken?
Ik bedoel.... Paula is dus 85 en springt écht niet meer over hekjes of slootjes. Dus hoe??

En Marjon, mijn koorvriendin die naast mij zit, is door het oog van de naald gekropen. Die heeft een zware plaat op haar hoofd gekregen, die van 4 hoog kwam... jukbeen en neus gebroken, zware hersenschudding... 
Ze had wel dood kunnen zijn... van 4 hoog!!

Allebei heel veel beterschap!
En hier is een bloemetje uit eigen tuin speciaal voor jullie:


Gauw beter worden, hoor!







10 comments:

Lutje said...

ja, je kan dikke pech hebben, maar hopelijk zijn ze vlug beter!
Eén @->- voor jou

Marjolijn. said...

Nou dat zijn wel pechvogels allebei...!!
Goed herstel voor deze zangvogeltjes.

די מריו said...

Dat lijkt op een aanslag. Vanuit een ander koor misschien omdat jullie zo goed zijn? Beterschap voor beide dames.

Love As alwyas
Di Mario

Bertiebo said...

Wat een pech. Kijk je wel uit? Jij zelf bedoel ik. Want van die neervallende platen...

klaproos said...

oh jee... hoe dat kan?? nee, ik heb geen idee,
maar je ziet dus wel, dat elk moment je laatste kan zijn als zo'n plaat naar beneden komt zeilen ajakkes.

zeg loutje....
jij geniet toch wel 110%je hé.


xxx

John said...

Oh, dat is wel erg heftig allemaal. EN spontaan ribben breken lijkt me niet goed. Zijn haar botten broos of zo? Beterschap iig voor de getroffen dames.

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Ai, dat is heel wat minder nieuws hé, beide dames uit je koor liggen nu geveld, wat een pech!
Hopelijk zullen ze alle twee vlug herstellen, ik wens hen heel veel sterkte toe en snelle beterschap!

Jelle Droeviger said...

Een mens kan wat méémaken.!
Het koor raakt wél uitgedund zo...
Ik hoop dat beide vrouwen gauw weer opgeknapt zullen zijn.

Een ongeluk zit soms in een klein hoekje.
Ik scheurde een keer m'n nagel in, toen ik een stuk hout aan het schuren was.
Ik sprong in de rondte van de pijn, en kon vier weken niet meer klussen.

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

Het seizoen begint dus voor de beide dames meer dan triest. Ik hoop dat ze beiden snel weer opknappen.

vilterietje said...

Jaaaaaaa! daar ben ik dan! Toch nog gelukt!
Voor de pechvogels heel veel beterschap en
voor de koorleden, ook pechvogels dus,
Xtra moii zingen dit weekend.