11/05/2020

vandaag

.
Vandaag ben ik er even niet.
Want morgen...


21 comments:

Marjolijn. said...

Ben je jarig...!
Dat weet ik toevallig... :-)

Bertiebo said...

Ja morgen ben je jarig. Je vertelde het al op insta! Heel veel plezier gewenst!

Jacqueline en Ferry said...

Je bent jarig zie ik reacties van boven. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens jou plezierig dag toe voor jullie zelf. Groetjes J&F.

Lutje said...

ja, de reacties zeggen het al
geniet van wat je vandaag gaat doen
en morgen, feesten !
Ik wens je een leuke week en hier is een @->- voor jou.

Tine de Jong said...

Goedemorgen Marlou, een kleine vogel had het mij vertelt dat er morgen een feestje zal wezen bij jou en ook de reacties hadden het al verraden maar voor vandaag dan wat rust voor je morgen je geboortejaar weer kust. Geniet ook van deze dag en liefs van mij.

miekequilt said...

Alvast gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Mijn ervaring is dat het, ondanks de rare situatie, toch een feestelijke dag kan zijn. Ga maar lekker de slingers ophangen , ballonnen opblazen en lekkere dingen kopen.

Hilly Nicolay said...

Las hier boven dat je morgen jarig bent.
Alles mooi versieren vandaag en misschien wel wat lekkers bakken.

Vandaag ook een mooie dag, spannend:)

Lieve groet,
Hilly

John said...

Iedereen heeft het al verklapt. JE bent jarig morgen. :)

klaproos said...

Morgen... dan gaan we met z'n allen keihard zingen voor jou, dat de ramen staan te trillen :-)

en jij van ontroering :-)

GENIET van alles wat je doet met je maatje :-)

Edward McDunn said...

Aan het warm draaien draaien voor je verjaardag?

Nietzomaarzooo said...

Oliebollen aan het bakken? :)

Sjoerd said...

Vandaag heb je gewoon echt vakantie, en morgen een groot feest...

Sjaantje said...

Succes en plezier met de voorbereidingen en geniet van waar je bent!

Jan K. alias Afanja said...

Ja ... jij hebt het te druk met boodschappen natuurlijk ... ;-)

Patsfotos. said...

Hoi.

Ik wil je morgen een hele leuke en fijne dag toewensen.

Groettie van Patricia.

Ferrara said...

Geniet de dag en Van Harte Gefeliciteerd.

Rebbeltje ★ said...

aha een feestje morgen dat is altijd leuk
Kom ik morgen terug want ga niet verklappen aan de anderen dat je dan jarig bent whahaha
Groetjes en fijne dag

Mirjam Kakelbont said...

Jiehaaaaaa...ben je jarig! Dien heeft het verklapt (-:
En ik heb de foto's gezien hoe gezellig het bij haar was; hoe jullie haar verwend hebben ♥
Ik werd blij omdat zij blij is.
Morgen kom ik terug maar maak er vandaag ook wat van, want deze dag komt ook niet meer terug...
Dikke liefs ♥
Baai baai darling

די מריו said...

Ik doe net of ik de reacties nog niet gelezen heb.... of vandaag ben je er niet want morgen... heb je vast iets bijzonders te vertellen... en daar ben je je op aan het voorbereiden.

Love As Always
Di Mario

mijnnikonenik said...

Ben je jarig, toeter toeter! Proficiat

Dirk said...

een dikke proficiat , geniet ervan :-)