25/01/2021

De work-out

Een tijdje geleden heb ik een "work-out" laten zien, die Henry en ik geleerd hebben van Tijn en Binkie, die het het weer geleerd hebben van Zach Bush. We doen 'm als het effe kan elke ochtend wel een keertje en het geeft echt energie!

Als je wilt kun je daar op mijn blog nog weer eens over lezen: energie-oefening

Vorig weekend kwam Henry op het idee om de oefening op film te zetten. Dat filmpje heb ik inmiddels al op Facebook en Instagram gezet.

Maar voor degenen, die het nog niet gezien hebben is hier... de energie-oefening! Ik doe 'm normaal gesproken drie keer achter elkaar, maar hier maar één keertje. Het is echt lekker!


Mooi he... die sonore stem van Henry aan het eind...

Gisteren hebben we de oefening nóg een keertje gedaan... én gefilmd.. 
Hier dus...  samen met Henry, want die doet 'm ook graag! 


Doe je een keertje mee?


25 comments:

Marjolijn. said...

Goed bezig...!!

Lutje said...

echt waar, goe bezig,ik ga ook zoiets doen
maar ik moet dan altijd aan mijn ma denken, die deed dat tot ze ongeveer 90 a 91 was denk ik
-Een @->- voor jou.

Jacqueline en Ferry said...

Haha leuke filmpje is het geworden. Ik beweeg weinig door de toestanden. Nou ga ik met jullie ook mee doen. Echt geweldig om laten zien. Jullie zijn weer fit geworden door de bewegende doen. Lekker goed bezig. Fijne week. Groetjes J&F.

John said...

Het filmpje is erg leuk, maar ik beweeg al zoveel, ik doe deze oefeningen er niet ook nog eens bij :) Straks sport ik heel de dag en dat is de bedoeling niet.

Nietzomaarzooo said...

Had 'm al in mijn favorieten staan en doe het ook met regelmaat. Ja; goede oppepper!

klaproos said...

fantastisch jongens jullie hebben zo de eeuwige jeugd wat ik je zing...

GOED BEZIG :-)


leuk om te zien ook nog eens :-)

xxx

Mormorsweb.blogspot.com said...

Leuk. Ga ik nadoen! Groetjes.

Karel said...

mogge Marlou
jullie zijn goed bezig zo
voor de conditie is het zeer goed , zelf wandel of fiets ik liever :)
groetjes

די מריו said...

Mooi, die glimlach erbij..

Love As always
Di Mario

Anonymous said...

Vrolijke filmpjes van jullie. Jullie zijn goed bezig.

guusje said...

Leuk en lief. En wat een gezellige kamer. Dank voor de tip.

Rebbeltje ★ said...

Ha goed bezig jullie
En ja het eerste filmpje had ik gezien maar de stem erbij hoor ik nu pas hihi
Is te doen zo een oefening hè
Groetjes en fijne dag

Sjoerd said...

Het eerste filmpje had ik al gezien. Goed bezig jullie...

Edward McDunn said...

Goed bezig hoor, zo krijg je in deze tijd tóch de nodige beweging hè?
Wanner ik het zou doen, moet er een fles zuurstof klaar liggen hoor!

Ferrara said...

Lijkt me goed te doen naast wat ik al doe aan rekken en strekken.

Jelle Droeviger said...

Nou, ik heb me wat aangehaald, Marlou, met jouw Tijn Touber Training...
Moeder hier, al over de honderd, is er mee bezig, en ze weet van geen ophouden.
Vooral het derde deel van de die vier opvolgende oefeningen doet ze heel gracieus en energiek.
Een lust voor het oog...
De koffie is inmiddels koud geworden.
.
Jelle Droeviger.

Jan K. alias Afanja said...

Knap hoor. Ik weet niet of ik de discipline op kan brengen om dat elke dag te doen. Maar ik geef het een kans.

Karel said...

ja lekker toeren in dat hippe busje

Mirjam Kakelbont said...

Leuk, leuk, leuk! En hartstikke sportief. Jullie worden allebei minstens honderdtwintig jaar. Ik doe iedere dag oefeningen voor/tegen m'n fibromyalgie. Die vind ik meer dan genoeg (-:
Dag lieverd, ga zo door!
Dikke liefs ♥

Aja said...

I don't exercise. If god wanted me to bent over.
He would put diamonds over the floor.... Joan Rivers

Nou ik heb toch maar een keertje meegedaan.
En het is makkelijk te onthouden, dus straks nóg een keer.
Eén, twee, drie, vier.... daar gaan we nog een keer.

miekequilt said...

Wat een leuk gezellig en sportief stel zijn jullie.

MelodyK said...

Haha geweldig dit.... zo leuk vooral jullie samen dit te zien doen.... ik maakte me wel een beetje zorgen om die plant maar aangezien die niet bewoog geloof ik wel dat die veilig stond ;-)

IK heb een gymbal waarmee ik het eea doe elke dag, drama maar ik zet door want het moet

Marthy said...

Lekker mee door gaan, Marlou. Ik heb al dertig jaar reuma en doe daarvoor iedere dag oefeningen. Ik wil graag zo goed mogelijk oud worden.

Hans said...

Goed bezig en met een glimlach, stil zitten is niet goed voor het gestel. Hans

Nicole Orriëns said...

Geweldig filmpje! Normaliter houd ik niet van sportieve filmpjes, maar die van jou doe ik graag mee : )