19/01/2021

Twee puzzels

Mijn neef zag, dat ik aan het puzzelen was geslagen en hij stuurde me twee puzzels om op m'n i-pad te maken...

Hier is de eerste:


Daar kun je geen wijs uit worden, he? Nou... ik ga gewoon door tot je het ziet...


Zie je al iets? Linksonder een autoband... Kun je al zien wat voor auto het is?


Nu natuurlijk wel! Of nog niet?
En zie je wie daar achter het raampje zit?


Een lelijke eend! Mijn derde 2 CV, denk ik... kan ook mijn vierde zijn. Heb er heel wat versleten.


Bijna klaar! Het was een makkie... Roosje zit achter me te gluperen.


Klaar! Ik deed er 23 minuten over.
Morgen laat ik je de andere zien, eentje met 300 stukjes. Bere-moeilijk en ik ben er dan ook veel langer mee beziggeweest.

Met  www.jigsawplanet.com kun je met je eigen foto's een puzzel maken met net zoveel stukjes als je wilt. Misschien heb je er ook zin in?



21 comments:

Lutje said...

als ik eens goeie tijd heb
want momenteel ben ik iets anders aan het volgen
maar het lijkt me inderdaad leuk
-Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Puzzelen op pc of laptop, iPad is een leuke bezigheid...!

Anonymous said...

Dat heb je snel gedaan. Puzzelen op de ipad of pc heeft een voordeel, je hoeft de tafel niet op te ruimen als dat nodig is,
Mooie puzzel.

די מריו said...

de site is niet helemaal goed. met een w ipv m. Maar gelukkig kan een beetje puzzelaar daar wel achter komen. Ik ga eens kijken of ik de kinderen zo bezig kan houden. ;-)

Love As always
Di mario

nicole orriens said...

Jeetje in maar 23 minuten?! Ik ben zwaar onder de indruk. En wat bijzonder dat dit dus ook al digitaal kan!

Catherine Boone said...

Puzzelen doe ik ook altijd met veel plezier. Mooie prestatie, Marlou!

Jacqueline en Ferry said...

Leuke puzzels heb je daar. Gauw gedaan met puzzelen. Zeker weer in doos gedaan. Elke keer kun je vermaken met mooie foto erop. Leuk idee. Ik ga even kijken zo linkje. Ik dacht meteen aan amber. Maar best wel moeilijk. Omdat veel wit is haha.... Fijne dag.

miekequilt said...

Wij hadden ook twee keer een Eend. Wat was dat toch een leuke auto. En het linkje ga ik bewaren.
Misschien dat puzzelen op een iPad me beter afgaat dan een echte puzzel.

Karel said...

mogge Marlou
leuk en snel
ik zit dagen aan tafel hihi
geniet de dag

klaproos said...

wat ontzettend leuk loutje,
da's liefde hé, als iemand zoiets doet :-)

gaaf karrtje joh

kom kom hop hop ommetje, we hebben wel regen maar dat dondert niet :-)
huppeldepupje in ganzenpas

xxx

Jacqueline en Ferry said...

Ik heb ze ingekeken naar linkje. Daar kun je zelf puzzelen. Ik vond zo grappig om te doen.Nooit geweten. Leuk idee....

Sjoerd said...

Dat heb je mooi gedaan, ik had trouwens vrij snel gezien welke foto je gebruikt had.

Jelle Droeviger said...

Dat is een geweldig idee, Marlou, een eigen foto verpuzzelen.
.
Overigens, die blauwe eend, doet me denken aan iemand die ik eens ontmoette in Overveen, bij het station daar.
Ze stapte uit nét zo een blauwe eend, ze had een knalrode jas aan, en ze liep op bergschoenen.
Een zeldzaam gave kombinatie.
.
Jelle Droeviger.

Edward McDunn said...

Leuk hoe je ons dit laat zien Marlou, het is nu ècht weer om puzzelen hè?

Jan K. alias Afanja said...

Leuk! Maar ik kom nu vaak al tijd tekort, daar kan ik geen puzzelverslaving bij gebruiken. Ik ken mezelf een beetje ... ;-)

Rebbeltje ★ said...

Ha die foto herken ik van je smoelenboek...
Wij hebben 3 puzzels van 1000 stukjes met de kleinkinderen op kleine fotokes...
Erg leuk om te doen...de 1e is klaar nu 2 en 3 nog ;)
Je komt ze vast wel tegen als ze klaar zijn...
Na regen komt.........
groetjes

Mormorsweb.blogspot.com said...

Leuk zeg. Ik moet eerst die van Jan van Haasteren af hebben. Al die smoeltjes...

Hans said...

Wat een leuke verrassing, maakt puzzelen nog leuker. Hans

Nietzomaarzooo said...

Wat een leuke foto en nog leuker idee om daar een puzzel van te maken. Het leven is tenslotte één grote puzzel.

Hilly Nicolay said...

Een leuk gebaar Marlou.

Groetjes en fijne avond,
Hilly

Mirjam Kakelbont said...

Die puzzel heb je rap gelegd, Mar-Lou-Lou! Dat doe ik je niet na.
De foto van je verloofde en jou samen in de eend, in vind 'm briljant! Wat een vinding om digitaal te puzzelen. Je hoeft je nooit af te vragen of je voldoende ruimte hebt om alles neer te leggen.
Dikke liefs ♥