25/05/2022

Volg je dromen

En toen ineens was de koek op...
Nou ja... ineens: dat nou ook weer niet helemaal.
Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken: "Zal ik stoppen met het blog?"
Inmiddels ben ik 15 jaar aan het bloggen en ben ik er aan toe om te stoppen. 
Het zijn 2065 blogjes geworden! 
Tweeduizendvijfenzestig blogjes!

Het is de hoogste tijd worden om wat anders te gaan doen.
Zomerse buitendingen. Beetje mediteren. Beetje lezen. De tuin in. Fietsen.


Misschien komt er nog eens een Meneer Aap verhaal?
Ik bedoel maar, als je zo'n plaatje als dit hieronder tegenkomt, dan borrelt er vanzelf een verhaaltje naar boven:


Sommige webbies ga ik missen, dat weet ik nu al.
Maar het is niet anders.

Het ga je goed.
Ik wens je geluk toe.
Ik wens je vrede toe.


29 comments:

Marjolijn. said...

Volg je hart meis, dan doe je het goed...!
Wie weet komt de zin ook zomaar ineens terug.
Alle goeds en een mooie zomer.

Anonymous said...

Opperdepop, alleen hier of ga je wel verder op instagram?
Het is zoals het is. Veel plezier en geniet van alles en mss ooit weer eens een verhaaltje van meneer aap.

Lutje said...

ik ben al blij dat meneer aap er nog is :o)
en geniet jij maar van alles wat je gaat doen
uit het oog is niet uit het hart
Een @->- voor jou.

Karel said...

mogge Marlou
dus jij fietst straks ff naar de banketbakker voor lekkere koekjes 😁
het ga je goed , met wat je ook doet
geniet de dag

Sjoerd said...

We komen elkaar beslist nog wel eens tegen Marlou... Het ga je goed meis.

Nietzomaarzooo said...

Och, wat jammer voor ons, je publiek. Want je schrijft eerlijk, heerlijk en inspirerend. Dank je voor mijn dagelijkse dosis daarvan. Zomaar gratis!
Het ga je goed.

די מריו said...

Jammer, maar ik snap je wel. Maar we weten elkaar vast wel te vinden als het nodig is. Ik vond het altijd prettig om bij je te lezen.

Love As always
Dimario

Bertiebo said...

Jammer, maar ik wens jou ook alle goeds

John said...

Ik snap je helemaal. Wie weet zien we elkaar eens in het echt, wie weet. Verder wens ik je alle goeds.

... said...

Zoals onze Nationale Filosoof Johan Cruyff al eens zei: Alles heb ergens een eind..
En zo is het, Marlou.
Je hebt veel moois gemaakt in jouw blogs, veel harten bereikt, tot op de bodem, en laten glimlachen, met zo nu en dan een traan.
Dat gaat niet verloren.
Muchas Gracias, óok van mijn oude moeder, hier vanaf Terschelling.
Het ga je goed.!
.
Jelle Droeviger.

pourquoi pas ??? said...

Kenne we ergens een protest lijst invullen? Ik ga je erg missen, geloof mij maar. dikke kus lieverd.

Jan K. alias Afanja said...

Veel plezier dan maar met alle leuke en interessante dingen die je de rest van je leven nog gaat doen. Wie weet, misschien treffen we elkaar nog eens ergens. Alle goeds, Marlou!

Edward McDunn said...

Op een geven moment is de inspiratie, en animo op hè?
Jammer, maar het is niet anders.
Ik wens je veel plezier, met alle leuke dingen die je nog gaat doen.

Ferrara said...

Marlou, je hebt toch je besluit genomen. Je hebt ons bloggers een plezier gedaan met je inspirerende en enthousiaste verhalen. Dank daarvoor. Het ga je goed en dat geldt natuurlijk ook voor je onvolprezen verloofde Henry.

Mormorsweb.blogspot.com said...

Ik ga je missen.

Rebbeltje ★ said...

Volg je hart want dat klopt zei een medeblogger
Denk er zelf ook over om blogger op te geven en alleen met wp en fb door de te gaan
De tijd zal het leren
Kom je vast wel ergens tegen nog.
Groetjes

Tine de Jong said...

Hallo lieve Marlou, ik kreeg je bericht maar goedkeuren kan ik deze niet want zit op een reserve computer van een ander en daar log ik niet in. Maar je leuke blogjes zal ik zeker gaan missen maar ik begrijp het wel. Soms moet je keuze's gaan maken in het leven en dat heb je dan ook heel goed gedaan. Hierbij bedank ik je voor al je mooie reacties die ik mocht ontvangen op beiden websites en ik wens je ook veel liefde en geluk toe met alles wat je nu gaat doen of eens van plan bent om te gaan doen. Dank voor je lach die je mij en anderen schonk en ook je verhaaltjes van de aap avonturen die ik regelmatig las. Wens jou en je verloofde nog vele mooie dagen toe en veel liefs van mij Tine xxxx

Hans said...

Het is even schrikken Marlou, mag je erg graag en je verhalen zijn altijd smaakvol met humor.
Maar begrijp je ook wel, er zijn ook andere dingen in het leven.
En ik kan je altijd nog volgen via FB, als je daar op blijft.
Wie weet nog eens een aapje op je log.
Het gaat jou en Henry goed, osjer oevrie'oet. Hans

Marthy said...

Jammer, ga je missen. Ga je dromen achterna, heb plezier en blijf vooral genieten.

Hans Huisman said...

Hee Marlou, ik had je al geschreven: Oh jee oh jee, ik zal het missen, je blogje.. Het was toch negen van de tien keer het eerste wat ik las op een dag. Toch heel erg bedankt voor alle moeite die je eraan besteed hebt. Groetjes.

Nicole Orriëns said...

Jij ook de beste wensen Marlou!

Ingrid said...

Dag Marlou ,, hier is Ingrid even ,, jammer dat U gaat stoppen met U blogje ,, kom U steeds tegen bij Jacqueline en Ferry, en las het toevallig ,, maar ik wens U natuurlijk het beste en ja weer even tijd maken voor de ander hobby's moet lukken he .
Jammer dat we elkaar nu niet beter leren kennen he . Mar toch het aller beste gewenst met een vriendelijk groetje Ingrid .

klaproos said...

even door onder je blogdeurtje doorkijk :-)

ohhhhlala wat een bezige bij :-)
dat je ooit tijd had om te bloggen zeg :-)
geweldig.... wat een prestatie was dat hé. :-)


genieten lieve loutje, genieten
xxx

Tine de Jong said...

Kwam toch even buurten om gewoon je verhaaltjes te lezen hoor. En natuurlijk ook je de groetjes doen en je heel veel plezier wensen mat al je plannen die je wilt gaan doen.

Lutje said...

⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ ░M░e░r░r░y - ░C░h░r░i░s░t░m░ a░s░ ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ *˛ ˚* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ ♥♥"

en nog eens bedankt voor meneer aap :o)

Lutje said...

ik denk dat ik in de spam geraakte?

⁀) ✫ ✫ ✫.
`⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫
..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。
/▌*˛˚ ░M░e░r░r░y - ░C░h░r░i░s░t░m░ a░s░ ˚ ✰* ★
/ \ ˚. ★ *˛ ˚* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ ♥♥"

en nog eens bedankt voor meneer aap

Lutje said...

(¯`•.•´¯)¸•´¯`✿
.`•.¸¸.•´ ◕✿▬▬▬▬▬✿◕happy 2023 ◕✿▬▬▬▬▬✿◕
◕✿▬▬▬▬▬✿◕Just for you ◕✿▬▬▬▬▬✿◕

de beste wensen

Ferrara said...

Ik zag een reactie van je bij Bertie. Alles nog naar je zin?

די מריו said...

Gefeliciteerd met je verjaardag..
Maak er een mooie dag van.

Love As always
Dimario