11/12/2013

Verloren gegane straatschrijfsels...

.
Gisteren had ik het over een buitenkansje.
Sja...
Iets, waar ik al mee bezig ben sinds mijn straatschrijfsels...
Want wat fotografeerde ik een tijd geleden?
Deze tekst:


Ik had toen nog een straatschrijfselblog bij "Web-log" :"Gezien op straat".
Helaas is "Web-log" opgeheven en daardoor heel veel van mijn foto's verloren gegaan.
Maar... gelukkig had ik nog wat op m'n externe harde schrijf opgeslagen.
Deze foto hierboven dus.
En die heeft weer te maken met het buitenkansje van maandagmiddag...
Oftewel het "pepertje" van het leven...

Hier nog een foto van toen, ook te maken met datzelfde buitenkansje:



Nieuwsgierig?
Morgen terugkomen...
.


12 comments:

Marjolijn. said...

Ja Marlou, jouw straatschrijfsels herinner ik me wel.
Jammer dat er toen veel foto's en schrijfsels verloren zijn gegaan.

Voor jouw pepertje kom ik morgen terug..!
Fijne dag vandaag.

Lutje said...

ik herinner me die blog nog, dus ik kom zeker kijken....

gerdaYD said...

O néé hé, je werpt er ons alweer met een cliffhanger uit. Foei, je maakt het niet makkelijk voor mijn oude hart, laat staan voor mijn krullende tenen van nieuwsgierigheid! *wink, big smile*.
Jammer inderdaad van weblog, ook al mijn schrijfsels en foto's die ik daar sinds 2000 publiceerde zijn verdwenen. Maar... en route pour des nouvelles aventures hé?
Nog even dit: leuke dag gehad in Amsterdam?

Jelle Droeviger said...

Het gaat over een waarschuwing, over een regering, over gezondheid en over een slooppand. ~ Rara, ik geef het op.

Jelle Droeviger.

Sjoerd said...

stamp,stamp... ik ben niet nieuwsgierig.

John said...

Ik ga er vanuit dat je een nieuwe site begint waar je al deze foto's op gaat plaatsen, of dat je een bundel gaat uitgeven..
Nee, eigenlijk weet ik het niet :P

Fijne dag!

klaproos said...

ohhh wat spannend marlou:-)
ik ben nu wel heel erg benieuw, kom bijna billenkoek uitdelen want zo lang mag je iemand niet in spanning laten zitten:-))

maar ja ik heb wel altijd genoten van dat blog, daar heb ik je mee leren kennen volgens mij:-)

dus het heeft zo wie zo al goeds gebracht hé:-)

loutje,
ik wacht..... en wacht en wacht:-))

kom maar op :-)

xxx

Annette said...

Ja leuk!
Ik kijk altijd naar de wolken. Nou ja: altijd maar wel vaker....
Ben op zoek naar een passend wolkje...

Fijn weer hè...love it...

X van Annette X!

Petr@ said...

O nee, alweer een cliffhanger, daar kan ik niet goed tegen Marlou!
Ik vind de 1e wel grappig hoor!
Mijn zoon zat gisteren op een site vol met grappige krantenkoppen, we hebben gegierd!
Tot morgen!!
Liefs Petr@

Wim said...

En zo blijf ik aan het lijntje ;-)

fotohanvogel.blogspot.com said...

Nieuwsgierig, morgen terugkomen!
Wat is dit nu "morgen terugkomen" dat meen je niet Marlou. :-)
Oke, tot morgen dan!

די מריו said...

Het ene wat me nu duidelijk is dat ik nog niets weet... en bedankt.

Love As Always
Di Mario