01/10/2019

I'm singing in the rain...

.
Vanmorgen met het hondje gewandeld.
Ze voelt zich gelukkig weer helemaal goed en fit. Daar ben ik heel blij om, want vorige week maakte ik me zorgen omdat ze bijna niet vooruit kwam en een stoeprand opgetild moest worden.
Nee, dan vandaag... kijk eens wat een spirit:


Voor mij was dat ook heel fijn, want het loopt een stuk prettiger voor m'n rug!
Het was ontzettend regenachtig, maar met een goeie regenjas aan maakt dat niet uit. En het hondje liep er heerlijk vrolijk bij!
Er lagen nogal veel kastanjes...
Kijk eens wat een bijzondere:


Die bewaar ik en ga ik aan mijn verloofde geven... 

18 comments:

Lutje said...

door de foto is de verrassing er nu al af van deze hartjeskastanje ;-)
.* Een @->- voor jou.

Sjoerd said...

Het hondje heeft gewoon even een slechte dag gehad...

Marjolijn. said...

En weer is het een hele natte dag, de herfst is echt begonnen, en vallen de kastanjes met grote hoeveelheden.

klaproos said...

ahhh wat fijn voor jullie beiden
ja sneu als zo'n diertje zich niet goed voelt hé.

Henry zal helemaal besmukkeld zijn van dit kadootje :-)

<3
xxx

Hilly Nicolay said...

Zo'n kastanje brengt geluk, dat kan niet anders.

Fijn dat jouw hondje weer zo kan genieten van de wandeling.

Heb een fijne dag.

Jelle Droeviger said...

Blijheid werkt aanstekelijk.
En dan ligt daar ineens zo een mooie beloftevolle kastanje.
En die ga je dan weggeven aan iemand waar je veel om geeft.
Kán het mooier.?
.
Jelle Droeviger.

nicole orriens said...

Onze Trixie was een paar weken geleden ook van slag, en ik was helemaal bezorgd. Wat een opluchting toen ze weer zichzelf was. Ik kan het me van jou dus ook helemaal voorstellen.

Karel said...

mogge Marlou
dat hondje had er zin in , en dat stemt blij
en neem je de regen er op de koop bij :)

ik ben ook blij , dat je m'n foto's mooi vind :)

geniet de dag
groetjes Karel

די מריו said...

shana tova.. als je nieuwe jaar toch zo mag beginnen krijg je vast heel veel liefde in dit jaar.

Love As Always
Di mario

Edward McDunn said...

Gelukkig dat het weer goed met woef gaat hoor. Die kastanje is wel heel bijzonder, je moet het maar net zien hè?

Tine de Jong said...

Fijn dat je het weer goed gaat met je hondje en je weer heerlijk kan wandelen. En dat hartje van kastanje is wel heel bijzonder dat je deze vond. Geeft je vast al een herfst kusje.
Herfst ze en groetjes weer van mij.

pourquoi pas ??? said...

Als ik een steen zie in de vorm van een hart neem ik die mee. Ik heb mezelf wijsgemaakt dat het mijn moeder is die ze daar neerlegt om te zeggen dat ze van mij houdt en mij mist.
Ik geloof er niet echt in maar schiet toch regelmatig vol als ik zo een steen zie. Ach wat maakt het uit hoe die steen daar komt.
En gelukkig van je hondje. Ik maak me altijd snel zorgen als er iets is met mijn Sofietje.
liefs en fijne dag.

Jan K. alias Afanja said...

Prachtig! Je filmpje laat duidelijk zien dat hij er wel zin in had. :-)

Rebbeltje ★ said...

Heerlijk aan de wandel samen en dan als bonus vind je een hartje
Ja ze kunnen niet praten maar je wel laten zien dat ze zich niet goed voelen.
Gelukkig gaat het nu weer en samen erop uit
Groetjes

Ferrara said...

Zo die is snel uit beeld. Pittig hoor.

Bertiebo said...

Ik neem hartjesstenen ook altijd mee. Je verloofde zaal het vast leuk vinden, vanwege het gebaar, maar ook omdat dit een mooi exemplaar is.

Hans said...

Gelukkig is je hond weer de oude, er valt een last van je schouders.
Mijn hondjes gingen nooit naar buiten als het regende. Hans

miekequilt said...

Heerlijk naar buiten. Mooie kastanje vond je. Hier ligt een bak vol. Kunnen de kleinkinderen weer gaan knutselen.