20/02/2011

Even uitproberen...

.


Na 25 recepten voor Meatless Monday mogen jullie het verder zelf uitzoeken. Op internet zijn zoveel vegetarische recepten te vinden, dat je er zelfs iedere dag wat van kunt creëren voor de rest van je leven en nog 50 jaar daarna...
En, zal ik nu eindelijk eens een geheim vertellen: eerlijk gezegd houd ik helemaal niet zo van koken! Ik vind het saai en ik krijg pijn in mijn rug van lang aan het aanrecht staan.


Zo... Dat is er uit! Dus... verwacht geen recepten meer van me, tenzij ik iets subliems tegenkom! Een subliem soeprecept voor mijn soepfanaat bijvoorbeeld...


't Is mooi 'weest: ik ga me met andere dingen bezig houden.


Dit bijvoorbeeld:

Sinds een tijdje heb ik behoefte om vreemd te gaan.
Haha... neehee, hoho... niet wat jij bedoelt!!

Het gaat om het bloggen.
Ik ben sinds een tijdje aan het "spelen" bij Wordpress.



Na heel wat gepiel en gesleutel heb ik het eindelijk een beetje in de vingers en wil jullie het resultaat laten zien.
En heel graag lees ik jullie mening.

Zal ik overstappen naar Wordpress???
Of...
Zal ik bij Blogspot blijven ??

Klik op: http://ikkanvliegen.wordpress.com/ en wil je het dan even bekijken?
Er staan maar vier berichten op, die ik al eerder bij Blogspot gepubliceerd heb, dus je hoeft alleen maar een beetje naar beneden te scrollen... enne... laat je daarna weten, wat je er van vindt?

.

12 comments:

klaproos said...

toe maar :-)
let ik ff niet op gaat ze vreemd:-)

binnekort worden we allemaal wordpress,
dus als je bij de grote kudde wilt horen
dan gaan :-)
kun je de weg vast plaveien met rooskes:-)

het ziet er mooi uit malou, maar hier ook, dus ja..
aan mij hebbie niks:-)

xxx

Di Mario said...

Ziet er wel gezelliger uit dan hier. Ik heb begrepen dat ik over een tijdje ook die kant op moet.

Love as Always
Di Mario

Jelle Droeviger said...

Ja, die achtergrondkleur is erg mooi. En die permanente rechterzijbalk mis ik eigenlijk niet; ik kijkt daar niet zo vaak. Een mooi fors beeld is het wel, met grotere fotoos.

Misschien moet je een weekje dubbel publiceren, om het verschil beter te kunnen beoordelen.

Jelle Droeviger.

Marjolijn said...

Ja, met web-log worden we straks allemaal wordpress.
Het ziet er wel goed uit...!!
Lekker blijven frobelen, dan weet je alvast goed hoe het allemaal weer werkt.
Fijne maandag.

John said...

Ik zou als ik jou was overgaan. Wordpress is eigenlijk het neusje van de zalm op CMS gebied. De gehoste versie, en de standallone.

Het is dat sommige mensen een blogger blog hebben, maar eigenlijk vind ik het inloggen via Google helemaal niet zo leuk, dus met zachte dwang verzoek ik u nu om over te stappen :D :D

Fijne Dag

gerdaYD said...

Zoals Klapper al aangaf verhuizen wij binnenkort met weblog ook naar wordpress. Mag ik dan eens bij jou aankloppen als de overgang wat moeilijk voor mij verloopt, want jij hebt er ondertussen al ervaring mee. Ik ben dus inderdaad gaan piepen, en het nieuwe stekje oogt beslist heel mooi. Maar het is aan jou erover te beslissen of je de stap daadwerkelijk zet, niét aan ons lieve Marlou.
Wel een beetje jammer, ik (allez kom, mijn kokkie hihi) zal je wekelijkse recepten wel een beetje missen. Maar zoals ze zeggen: en route pour des nouvelles aventures! Wie niet evolueert blijft staan hé?
Fijne nieuwe dag en dito week meid!

Fluitenkruid said...

Pff moeilijk, het valt me op dat je bij Wordpress grotere foto's kan plaatsen. Maar ik vind je blogspot log gezellig aandoen. Dus aan mij heb je helemaal niets :-P

Ineke said...

Ha Marlou,
Wat een verrukkelijk zonnetje vanmorgen.
Een frisse neus halen vandaag, moeten we toch beslist even doen hoor!

Vanavond zal ik me verder verdiepen in Wordpress, 'k heb nu maar even vluchtig gekeken.

Dagdag, ik wens je een heerlijke 'pluk-de-dag'dag !!

Veel liefs van Ineke

Annet said...

Haha, leuk en leuk. Ik kon niet reageren op Wordpress, klopt dat?
De blauwe letters na 'ik kan vliegen'kon ik niet zo goed lezen.
Ja, ik mocht zeggen wat ik ervan vond;)
Het belangrijkste is wat je er zelf van vindt Marlou:)

Web-log gaat ook naar Wordpress in april.....Ik heb alles al uitgeprint en ook van de Volkskrant. Twee dikke mappen.

Natuurlijk ziet het er leuk uit. Want jij blogt daar:)Ik heb de naam van de film opgeschreven...

Groetekus van Annet X

Annet said...

En wat ik steeds vergeet: leuke foto!

Hans Huisman said...

Klopt, ik ben het helemaal met Annet eens: 'Just another WordPress.com site' is tegen de achtergrond van het groene riet niet te lezen. Daar zou ik witte lettertjes van maken. Heb inderdaad nog geen mogelijkheid gezien om te reageren, niet dat dat nou mijn dagelijkse routine is maar 't is wel leuk als je als trouwe lezer ook af en toe een zegje kan doen. Groetjes, Hans

Sjoerd said...

Ik werk al jaren met wordpress. Ik ben dus niet helemaal neutraal, ik kan alleen maar aangeven dat dit de grootste community ter wereld is.