04/02/2019

Hoera! Wijs 15 jaar...

.
Op 4 februari 2004 zag mijn lieve kleindochter Wijs voor het eerst het elektrische licht.
Ze werd namelijk geboren... Was het 4 uur in de morgen? Zou zomaar kunnen...
Groot feest!


Wat een prachtig kindje...
Toen ik haar voor het eerst zag was ik meteen helemaal weg van haar. 
Mijn kleinkind! Zo prachtig... 
En dat mooie gevoel hield nooit meer op.

Ze werd een jaar. Een nieuwsgierig mensje...
Blonde haartjes en blauwe oogjes...


Als ze drie is is ze een paar maanden met papa en mama in China. Natuurlijk zoek ik haar op, ik ben er dan ook twee weken:


Zo'n mooi en lief kindje...
En hieronder zie je haar met mama, ook al zo'n lief "kindje":


En een hoogtepunt is natuurlijk het behalen van het diploma!
Opa en oma staan te juichen aan de kant als ze haar B-diploma haalt!


En Wijs groeit op.
Het wordt een prachtige meid...  als ze dat al niet was!


En hieronder de laatste foto van vorig jaar, toen er een stuk van haar haar was geknipt.
Mooi hé! Ik ben echt bere-trots op mijn kleindochter.
Hier is ze nog 14:


En vandaag, 4 februari 2019 is ze dus 15 geworden. Quinze!
Lieve Wijs: gefeliciteerd met je verjaardag. Ik vind je een hele grote schat!
En ik wens je een prachtig en fijn nieuw levensjaar toe!

(Oh ja: Wijs heeft toestemming gegeven voor het plaatsten van de foto's)

14 comments:

Sjoerd said...

Wat is dat toch, die band tussen grootouders en kleinkinderen. Proficiat Wijs.

Marjolijn. said...

Proficiat voor en met de jarige job...!

Lutje said...

Proficiat voor de jarige; je treft het maar met zo'n trotse oma
Een @->- voor jou.

די מריו said...

Ik zie het al, net zo mooi als haar moeder.
Yom huledet mazaltov.
Op naar de 120.

Love As always
Di mario

Bertiebo said...

Wat een leukerd, die Wijs. En leuk ook zo'n overzicht. Gefeliciteerd met je kleindochter!

sjannesblog.com said...

Van harte proficiat, ook voor Wijs. Leuk dat we mochten kennismaken!

John said...

Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd met en voor je kleindochter Marlou. En je dochter natuurlijk gefeliciteerd met haar dochter.

klaproos said...

whoop whoop wijsssssie van harte gefeliciteerd, 15 jarige wijsneus :-)

ohhhh wat zal dat een feest geven vandaag :-)
mooie jonge dame is het geworden, en ja loutje, natúúrlijk ben jij beretrots op haar:-)
ik kan het me voorstellen ook nog..

veel plezier hé, je gaat haar vást bezoeken, dikke knuffel voor de ganse familie,

xxx

Petr@ said...

Gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!

Wij hebben ook feest, jongste is jarig vandaag!

Liefs Pet@

Happy Earl Grey said...

Gefeliciteerd en wat een prachtige naam!

Jan K. alias Afanja said...

Van harte gefeliciteerd, Marlou. Ik kan me voorstellen dat je trots bent op die mooie kleindochter van je. Mooie foto's ook, vooral de foto van moeder en dochter vind ik erg mooi.

Yvette said...

Malou...wat een super mooi lief meisje....gefeliciteerd allemaal met elkaar ☘️☘️☘️☘️☘️🍀🍀

mirjam kakelbont said...

Gefeliciteerd met je knappe kleindochter, Marlou! Een pareltje...
Van harte!

Saralien said...

~Gefeliciteerd!