07/02/2019

Lucinda Riley: De zeven zussen

.
Ik ben heerlijk aan het lezen in de boeken van Lucinda Riley: 
De serie van de zogenaamde "zussenboeken".
Het zijn 6 boeken. De zevende is nog in de maak, denk ik.
Maar goed... ik ben bijna aan het eind van het tweede boek: "Storm"
En dan duik ik onmiddellijk en wel meteen in het derde boek: "Schaduw"
Het is slurpen met die letters! Heerlijk.

Het boek "Storm", dat ik nu lees speelt zich voornamelijk af in Noorwegen.
En het mooie is, dat de hoofdpersonen óók het Noorderlicht bewonderen:


En dat ga ik dus zien...
Het majestueuze Noorderlicht!



Oh ja...
Als je de boeken van Riley wilt hebben, laat maar weten, want dan stuur ik ze op. 
Ik vind ze heel prettig lezen. En dat komt omdat ik een hele tijd (door te weinig concentratie) niet kon lezen, en nu... yes: slurp, slurp!




17 comments:

Marjolijn. said...

Veel lees plezier meis en dan vooral lekker genieten van het mooie licht...!

די מריו said...

Ik kan niet wachten totdat je die kant op gaat en foto's gaat maken. Maar ja, ik moet wel wachten natuurlijk ;-)

Love As always
Di mario

Lutje said...

je leest maar lekker door, want het is een fijne hobby, maar ik ben helaas niet zo'n boekenlezer
Een @->- voor jou.

Sjoerd said...

Hey Marlou, die boeken wil ik wel hebben, niet voor mijzelf, maar voor A. Dat is ons leesmonster.

Jannet said...

Wat ontzettend grappig dit Marlou, mijn lieve buufje van 81 heeft ze allemaal gereserveerd bij de bieb omdat ze ze ook zo mooi vind en allemaal wil lezen :-)
Veel plezier met de boeken en de vakantie voorpret x

Bertiebo said...

Ja, lekker he

klaproos said...

heerlijk toch loutje, je verheugen op dat licht maakt de boeken bijna echt :-)
leuk joh,
ik verheug me dan weer op je plaatjes :-)
ik ken wel iemand die ik blij kan maken met de boeken, en als je ze wilt sturen graag,
en wie weet lees ik ze ook, op tijden dat ik onrustig op mijn slaap lig te wachten :-)

toedeloetje loetje.
xxx

John said...

Dat klinkt interessant. Ik wil er wel een boek van hebben. Ik heb nu toch weer tijd om te lezen :D

Jelle Droeviger said...

Gewéldig, Marlou.
Lézen.!
En dan ook nog het Noorderlicht levend te zien, in het écht, ter plekke, nou ja, is er iets mooiers.?
Ik hoop van harte voor je dat het gaat lukken.
Mijn oude moeder, (met wie ik zo dadelijk even ga wandelen) jouw bericht lezend, staat verlekkerd te kijken. Dat Noorderlicht, dat zou ze O zo graag ook eens in het echt willen meemaken...

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Ik kan het me indenken dat je deze boeken graag leest, zeker als er daarin over het noorderlicht wordt gesproken dat je binnenkort zélf kan gaan bekijken hé, blij voor je!
Blij ook dat je weer volop kan lezen...

nicole orriens said...

Wat fijn dat er een hele reeks van is. Dan kun je je echt zo verheugen vind ik altijd, als je een mooie serie boeken ontdekt.

Petr@ said...

Dat is altijd zo fijn, als je je helemaal kunt verliezen in een boek! Heerlijk

Jan K. alias Afanja said...

Ik ben niet meer zo'n lezer. Ik ben meer een kijker. Het noorderlicht heb ik 15 jaar geleden voor het eerst gezien. Ik hoop dat jij het ook te zien krijgt.

Saralien said...

Ik wil ze! Maar hoe stuur je op? Digitaal, hoop ik?

Unknown said...

Hoi Marlou! Is het zeker dat je dat ziet? is het op een bepaalde periode van het jaar altijd te zien? Groet!

kitty vromen said...

Unknown? wat is dat nou weer ik ben Kitty

Karel said...

nu lees je er over
straks zie je het noorderlicht misschien