05/02/2019

Paarden op het strand

.

Wat was het mooi he, zondag!
Iedereen ging lekker naar buiten en had een top-humeur! Heerlijk.
Henry en ik liepen van de Kop van Bloemendaal naar Parnassia en weer terug.

Op de terugweg werd ik begroet door iemand op een paard.
Ik zwaaide terug, maar had geen idee wie het was.
Toen ik omkeek zag ik dat er niet naar mij werd gezwaaid, maar naar een hele grote groep mensen, die heerlijk ontspannen op het strand op hun paarden reden.
Wat zag dat er gaaf uit...
Eerlijk gezegd ben ik bang voor paarden. Ik kan het niet verklaren, maar het is echt waar.
Ik zie ze graag van een afstandje!



12 comments:

Marjolijn. said...

Zo, dat was even leuk, samen eruit gekomen...!
En ik kan weer reageren, geweldig toch.

Paarden zijn ook zo groot hé, maar wel mooi om te zien...!
Fijne dag Marlou.

klaproos said...

Hela hola, ik had hier al wel wat geplaatst
Heb je bij je instellingen het reactievak opengezet? Ik heb vanmorgen bij mn eerste reactie ook flink moeten pielen om te kunnen reageren...
Kreeg wel een bericht dat Google plus eerdaags ophoud te bestaan, maar ik heb geen idee, wat je hebt zitten sleutelen loutje gisteren was het nog goed he
Misschien is het net als mijn zijkant over een paar dagen weer goed... 😁 Ik hoop het voor je

Sjoerd said...

Om eerlijk te zijn vind ik paarden ook wat te groot... Maar wel mooi om te zien.

Marthy said...

Ha Marlou, ik zag op de blog van Jeanne dat je problemen hebt met Google+.
Misschien heb je hier iets aan: https://www.bloggenenloggen.nl/google-verdwijnt-wat-betekent-dat-voor-jou-als-blogger/
Succes!

Karel said...

ha die Marlou
mooi gebied waar jullie zondag waren
jammer dat je wat bang bent van paarden , die zijn meest vriendelijker dan mensen hihi

ik heb zelf bij google+ , alles van mij gedownload op de pc , nu kan ik het afsluiten , of het verdwijnt van zelf
met de link die Marthy geeft kan jij er van alles over leren
suc6

Ferrara said...

Dag Marlou ik zie dat je al raad hebt gekregen, maar ik zet de link toch even neer
https://www.bloggenenloggen.nl/ Heel duidelijk verhaal

Bertiebo said...

Ik denk altijd als ik zo'n groep met paarden zie op het strand: ha, dat zal Beatrix wel zijn.
Ik denk het nu ook. Ze zal naar je gezwaaid hebben hoor

Yvette said...

Heerlijk strand.....EN paarden

Wat een gezeur met dat google

Blij met de linkjes die ik hierboven zie

Kus kus

Jan K. alias Afanja said...

Ik was zelf nog geen problemen tegengekomen m.b.t. het verdwijnen van Google+, ik zal die linkjes zo eens bekijken. Ik kan hier en nu in elk geval gewoon reageren.
Paarden zijn prachtige dieren, maar sinds er eens eentje is geweest die mij in het stof heeft laten bijten, vind ik het welletjes. Ik heb er respect voor, maar ik hoef ze niet zo nodig te berijden.

Sjoerd said...

Ik zag je had de juiste info al gevonden...

gerdaYD said...

Hihi, dat komt veel voor dat je een warme groet aan jezelf toedicht terwijl die voor anderen bestemd is.
Maar kijk eens, zo ontdekte je ook die mooie groep mensen op al even mooie paarden.
Weet je, het is geen wonder dat je bang bent voor dit edele ras, ik ben er eveneens niet stout van. Als je ze niet goed kent moet je er toch voor oppassen hoor...

Minelab said...

Mooi artikel weer, en ziet er uit als een leuk dagje strand.