27/02/2019

Morgen

.
Morgen is het zo ver...
Dan stap ik op de trein naar het Hoge Noorden.
Samen met mijn lieve verloofde op weg naar HET NOORDERLICHT.


Duimen jullie dat we het sprookje te zien krijgen?
Duimduimduim... dank je! 
Oftewel in het Noors: Takk skal du ha!
Of in het Fins: Kiitaa!
Zweeds kan ook: Tack så mycket!



(Ik stop even met bloggen... enne... op YouTube zijn -tig Noorderlichtfilmpjes te zien. Een grappige is die van "Klaas kan alles", vooral omdat hij ook in het hotel komt, waar wij een nachtje door gaan brengen...))

22 comments:

Marjolijn. said...

Mooie reis en veel plezier...!
Ik duim voor jullie.

Lutje said...

ook een droomreis van me
post regelmatig maar wat leuke filmpjes enz....
ik kijk er al naar uit
goeie reis en tot....
Een @->- voor jou.

Yova said...

Wat een mooie reis gaat jullie maken. Noorderlicht is zeker schitterend. Zoiets zou ik ook willen om mee te maken. Ik wens jullie beide heel veel plezier! Geniet maar van. Groetjes,J&F.

Bertiebo said...

Ik hoop dat het een fantastische reis wordt, Marlou. Voor jullie allebei. En ik zal ontzettend hard duimen.Beloofd

Karel said...

mogge Marlou
ik zal duimen hoor , in alle talen :)
weet wel , dat je nu niet ff op de Dam kan uitstappen
maar er zal zeker veel te zien zijn onderweg

ja de natuur geeft ons veel moois , ook dat zal je op reis gaan meemaken
deze pps gaf geloof ik deel van het alfabet a tot p
en nee ik maak ze niet zelf :)
geniet de dag
groet , Karel

klaproos said...

ohhhhhhhhhhohhhhh wat gaaf morgen al?? ik dacht donderdag....
dan ligt er morgen een kadootje op je mat,nee niet dat :-) dat was om mijn vingers achter te verstoppen:-)
whahahaha gekkie...

Heel veel plezier onder de dansende luchten, ik ga ik gedachten mee,
en verlang naar de foto's
xxx

miekequilt said...

Wat heerlijk! Ik wens jullie een mooie reis, veel plezier en veel Noorderlicht.

John said...

Nou Marlou, Naar het hoge noorden. Mijn favo plek in de wereld. Heel veel plezier en hopelijk vang je wat op van het noorderlicht.

nicole orriens said...

Heel veel plezier gewenst. Het moet echt prachtig zijn. Mijn oudste dochter was er voor naar IJsland gegaan maar dat was maar twee dagen. En toen sneeuwde het net, waardoor ze het alsnog niet heeft kunnen zien.

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.

Joepie, het is dan eindelijk zo ver, jullie vertrekken naar het Hoge Noorden om het zo begeerde noorderlicht te zien. Ik hoop zo voor jou dat het lukt en jij de ervaring van je leven zal hebben!

Natuurlijk zal ik je missen maar de wetenschap dat jij het zo naar je zin zal hebben maakt veel goed. Geniet er met volle teugen van!

christiene said...

Lieve Marlou,
deze droom gaat voor jullie uitkomen hoe mooi is het als het Noorderlicht
voor jullie schijnen zal,geniet er van!!
wens je samen een mooie reis.
liefs groetjes
Christiene.

Jetteke said...

DuimduimduimDuimduimduimDuimduimduimDuimduimduimDuimduimduimDuimduimduimDuimduimduimDuimduimduim!!!

Een hele goeie reis gewenst!

Hoe lang gaan jullie ook alweer? (ik mis je nu al!)

Dikke zoen van Jetteke

sjannesblog.com said...

Geniet van jullie reis en ik zal duimen. Dan hoop ik natuurlijk op een fotoverslag!! Veel plezier!

Sjoerd said...

Ik wens jullie een hele fijne tijd en zal duimen voor dat sprookje, het noorderlicht...

די מריו said...

Succes en veel plezier. Ik duim zeker mee, geniet er van.

Love As Always
Di mario

Jan K. alias Afanja said...

Hmmm ... het zou wel eens kunnen dat je net te laat bent voor de eerste show daar. Vooral morgen zijn de omstandigheden gunstig voor poollicht. Hopelijk zorgt de zon de komende tijd voor wat spektakel daar. Als groot liefhebber en ooit 'ervaren' poollichtjager zal ik natuurlijk voor je duimen. En ik zal ook zeker de omstandigheden in de gaten houden. Veel succes en vooral ook veel plezier gewenst!

Hans said...

Een heel mooie reis gewenst en samen veel plezier.
Hoop dat je het Noorderlicht mag zien. Hans

@ als ik stadsgids zou worden, moet ik nog wel eerst wat studie verrichten.

gerdaYD said...

Dag lieve Marlou.
Je zal wellicht al vertrokken zijn met bestemming Noorderlicht.
Heel veel plezier gewenst en kom beladen met mooie foto's terug!

... said...

Potverdrie.! Er is nú al extra zonne-a5ktiviteit, dus dat belooft wat...

Yvette said...

heb het heerlijk!!!!

Hans said...

Voor als je weer thuis bent.
Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
Het programma is beluisteren op de pagina “Bank’s Radio”

MelodyK said...

Ik wens je een fantastische reis!!