20/09/2019

In Brabant

.
Met mijn NS-kaart ben ik gisteren dwars door het land gereisd om naar mijn lieve vriendinneke Dienie te gaan, die mooie misbaksels had gebakken...
Ik bleef een nachtje logeren, want anders is het zo'n gedoe.
Zij komt mij altijd ophalen van het station in Deurne. 
Dat is voor haar in totaal 80 minuten rijden. (4 x 20 minuten!)
Vonden we voor 1 dag een beetje veel.
Dus we verdeelden de rit over twee dagen.

Hier fotootje van vorig jaar, van toen ik nog bruin haar had:


Altijd lachen met Dien!
En heerlijk gastvrij.
Dank je wel!!





22 comments:

Marjolijn. said...

Fijn dat je genoten hebt in het Brabantse...!!
Op naar een fijn weekend.

די מריו said...

Jij moet een klapper van een tijd gehad hebben daar. Leuk hoor..

Love As Always
Di Mario

Karel said...

mogge Marlou
en hoe smaakten die misbaksels hihi , ben ff wezen kijken , en ach ze waren ietsje misvormt , maar zo ye zien vol met krenten en rozijnen mmmm
jullie zullen vast en zeker genieten daar in het Brabantse land
geniet de dag
lieve groet , Karel

Sjoerd said...

Genieten in het Brabantse land, er zijn ergere dingen... Ik hoop dat ze lekker waren.

Jelle Droeviger said...
This comment has been removed by the author.
Jelle Droeviger said...

Met NS kaart in je hand
kom je door het ganse land.

Rood of blond, 't is altijd fijn
Om in Brabant weer te zijn.

Jelle Droeviger.

pourquoi pas ??? said...

Het kwartje viel toen ik de honden zag. Wat leuk. en misbaksel kunnen heerlijk zijn en ik weet zeker dat ze dat waren. Eigenlijk zouden we allemaal wat minder perfect willen zijn.
Laatst had schoonzus ons uitgenodigd in de tuin en had appeltaart gebakken. De taart viel uit elkaar en was niet helemaal gaan en haar zussen zeiden; o heerlijk net zoals mama ze altijd maakte. Leuk toch?

Yova said...

Het was daar leuk geweest bij Dien. Leuke foto van verleden jaar. Honden zijn geweldig honden. Leuke foto's. Maar goed ook dat je ging logeren. Geeft toch beter gevoel. Fijn weekend.

Edward McDunn said...

Leuk en gezellig hoor, die misbaksels waren best te eten toch?

Rebbeltje ★ said...

Hoi Marlou
Die zagen er lekker uit haha

Heb in al die jaren van bloggen maar 1 in het echt gezien en dat was karel ;)
Erg leuk...dacht het bij jullie al te zien in de reacties van Dien
Groetjes en fijne dag

Lutje said...

ergens gaan logeren is altijd plezant
.* Een @->- voor jou.

Ferrara said...

Zo herkenbaar, die misbaksels. Ik begin er niet meer aan. Voor de smaak maakt het gelukkig niet uit.

nicole orriens said...

Fijn zo'n bezoek aan een vriendin. En met de trein is het rustig reizen, beter dan met de auto vind ik altijd.

Jan K. alias Afanja said...

Er zijn mindere plekken denkbaar om een nachtje te logeren, volgens mij. :-)

Karel said...

dus na een fijne en lekkere verwen partij weer terug op honk
kan je weer een mooie herinnering koesteren
fijne avond groet

Tine de Jong said...

Het lukte mij niet de eerste maal om te reageren maar wie het blijft proberen ontvangt wel resultaat en nu lukt het wel en is dat ook mijn reactie hier staat. Ik ben heel blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en vast ook veel lol en gezelligheid. Mooi blog ervan gemaakt met de foto's en ik wens jullie een mooie vriendschap toe voor lange tijd.


en ps ook al zie je mijn nieuwe post in je feed niet staan? Dit kwam door een fout maar je kan het wel bezoeken gaan. Het verkeerde knopje even ingedrukt maar ik hoop dat et je nu toch wel lukt. Groetjes, Tine

klaproos said...

Ha loutje dat was weer een logeerpartijtje om U tegen te zeggen:-)
gezellig mens ben jij,
lekker ontspannen walken talken kakelen lachen zingen, en heerlijk genieten, superfijn dat je er was,
xxx

Hans said...

Nou bij Dienie op bezoek is wel heel gezellig, zeker met Ace en Damian. Hans

Catherine Boone said...

Wat gezellig en leuk om elkaar op die manier nog eens terug te zien. Ook een goed idee van jullie om deze ontmoeting voor 2 dagen te doen. Eentje om niet te vergeten.

Hilly Nicolay said...

Reuze gezellig zo te lezen en te zien.

miekequilt said...

Volgens mij waren het best lekkere misbaksels. En zo niet, dan had je toch twee leuke dagen met je vriendin.

Petr@ said...

Gezellig Marlou en de misbaksels waren vast heel erg lekker ;-)

Liefs Petr@