14/09/2012

Ik ga op reis en ik neem mee...

.

- een rugzak voor bij het wandelen -
- een badpak voor in het zwembad -
- mijn fototoestel voor fotoos om later aan jullie te laten zien -
- mijn paspoort, anders kom ik het vliegtuig niet in -
- de huissleutels, anders krijg ik de deur niet open -
- 6 boeken om lekker weg te dromen -
- briefpapier voor een sappige liefdesbrief -
- iets lekkers voor buurvrouw Lydia -
- puzzeltjes voor het opfrissen van de hersentjes -
- goeie zin en ... een stralend goed humeur -


(de kleinkinderen in de zomervakantie)

Tot over een week of twee...

.

12 comments:

Jelle Droeviger said...

En, Marlou, het handige boekje:

"jodelen voor gevorderden"

Jelle Droeviger.

Jelle Droeviger said...

En, Marlou, het handige boekje:

"jodelen voor gevorderden"

Jelle Droeviger.

klaproos said...

dag mädelke
maak er maar een heerlijke reis van en geniet daar van het zalige weer
als dat er nog is, en die brief...
die ga je vast een posten:-)))))
whaahahhaha

heerlijk,
heb het goed meissie,

xxx

Marjolijn. said...

Vergeet je vliegticket niet en je portomonnee.
Samen met de rest zijn het goede ingrediënten voor een fijne tijd in het huisje op de berg.
Veel plezier meis en geniet volop.

gerdaYD said...

Ik hoop dat je dit nog leest alvorens te vertrekken mijn lieve Marlou: héél veel plezier op je vakantie gewenst! Laadt de batterijtjes goed op en geniet, geniet, geniet!

christiene said...

Ha Marlou,dat zijn mooie dingen voor in het rug zakje.En aan de foto en kinderen te zien is het een heerlijke plek.
Heb het naar je zin en wens je goed weer en werk je lijstje goed af.
Fijne vakantie.
Groetjes Christiene.

Annet said...

Gelukkig Marlou je zwempak niet voor het wandelen, niet andersom...haha..

Had je logboek nog willen bezoeken maar lees zo'n boek dat je vasthoudt en het gaat ook nog over vasthouden maar dan pervers: stalken.....

Eh bien...

Wens je nogmaals een hele fijne tijd....

Vandaag was het kusjesdag maar heb er weinig over gehoord...

Daarom hierbij xxxxxxxxxxxxxxxjes

Van Annet:))

Sjoerd said...

Haha, je vergeet mij... ik mag niet mee. Heel veel plezier meis.

Di Mario said...

Veel plezier........

Love As Always
Di Mario

gerdaYD said...

Ik ga op reis en ik neem mee:
een jas en een glas,
mijn beer en een peer,
een taart en een kaart,
een bed en een pet,
een boek en een koek,
een sok en een klok,
een reep en wat zeep.
En mijn huis?
Dat blijft thuis!
© klas juf Liesbeth: Wolfram, Kevin, Evy, Selinay, Silanur, Ibrahim, Bjarne, Samed, Furkan,Teslime, Evelyn
*wink, big smile*
Veel vakantieplezier mijn lieve Marlou!

John said...

Een hele fijne vakantie Marlou, maar gaat wel lukken denk ik.
Een beetje laat van mij, maar je leest dit toch pas als je terug bent denk ik :)

Han said...

Wij zijn weer thuis en jij gaat. :(

Maar wat lees ik nu "Goeie zin en ... een stralend goed humeur."
Dat hoef JIJ niet speciaal mee te nemen, dat zit standaard al in je!!