19/12/2018

Een klein filmpje

.
Het is me tòch gelukt!
Eén van de filmpjes van Henry, tijdens het kerstconcert, heb ik op YouTube kunnen zetten.
Hier kun je een klein gedeelte van een heerlijke kerst-smart-lap, gezongen door Maria en Mary, beluisteren
En natuurlijk zingt het koor het refrein!
Het is een van mijn lievelingsliederen...



Mooi he! 
"Snerpend loeit de storm daar buiten langs de witbesneeuwde aard..."

En tot slot nog één foto.
Zo schattig... er waren heel wat kindertjes in het publiek en een paar van hen durfde op het podium te klimmen en "Midden in de winternacht" te zingen. Dapper hoor!


(Filmpje en foto van Henry Kloostra)


9 comments:

Lutje said...

Fijn dat het jullie gelukt is :o)
stille nacht, heilige nacht is zeer mooi gezongen door je koor
Je staat daar mooi op het hoekje, je komt maar even in zicht
Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Klinkt heel goed...!!
Fijne dag meis.

John said...

Leuk! En natuurlijk lukte het je. Het is allemaal niet zo heel erg moeilijk.
Nu zijn we allemaal in kerststemming.

sjannesblog.com said...

Sweet memory's aan een mooi kerstconcert, leuk!

Sjoerd said...

Dat heb je mooi gedaan. Voor eeuwig op het internet...

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Joepie het is je gelukt om het filmpje online te zetten, nu kunnen we niet alleen van de foto's genieten, maar ook van jullie schitterende stemmen...
Je al even lieve Henry heeft er meer dan zijn best op gedaan, de clip en de foto's die hij er van nam zijn meer dan de moeite waard!

Bertiebo said...

Wat een mooie stemmen zeg. Het lijkt me heerlijk om in dat koor van jou te mogen zingen!

די מריו said...

Ik vind die kinderen ook wel stoer. Mooie foto... leuk dat filmpje...

Love As Always
Di mario

Hans said...

Heel mooi dat het is gelukt om een filmpje te plaatsen.
Ik heb genoten van de zang en de kinderen, doet me denken aan wat is geweest. Hans

@ de kippensoep helpt echt.