24/12/2018

Op weg naar 2019!

.
Het lijkt me goed om nu even een paar dagen te pauzeren, zo aan het eind van het jaar.
Om even een beetje te bezinnen: Wat ga ik allemaal doen in het nieuwe jaar... 
Wat zijn de verbeterpuntjes en wat waren de leermomentjes?
Ja... en... plannen maken! 


In ieder geval ben ik dankbaar voor alle mooie dingen die op mijn pad zijn gekomen.
Voor de gezondheid van mijn dierbare schatten.
En natuurlijk ook voor m'n eigen gezondheid.


Dus...
Tot volgend jaar!
Dan ga ik weer vol frisse moed en met veel energie er tegen aan...



  HAPPY NEWYEAR! 
  

14 comments:

Lutje said...

het is fijn dat de mensen plannen maken, zeker als het goeie plannen zijn,
dan heb je iets om naar uit te kijken
***Kerst___
een mooie kans
om je te schrijven
hoe belangrijk en dierbaar
jij bent voor mij !
Hier is een @->- voor jou.

די מריו said...

Het is altijd goed om wat rust te nemen. Geniet van je feestdagen en tot over een weekje.

Love As always
Di mario

Marjolijn. said...

Fijne dagen meis, geniet van alles.

sjannesblog.com said...

Maak er wat moois van met de feestdagen en geniet van je rust! Tot in 2019!

Bertiebo said...

Tot in het nieuwe jaar. Heb het goed, Marlou!

Sjoerd said...

Blijven leven, daar kun je oud mee worden. Ik wens jullie een paar fijne dagen toe. Tot ziens in het nieuwe jaar.

John said...

Ha Marlou,
Voor jou en de jouwen: een warm, gezond en goed 2019, vol genegenheid en fijne momenten.

Hans said...

Verstandig om tijd voor jezelf te nemen.
Wens je ook ook prettige kerstdagen en een voorspoedig 2019. Hans

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Wow, als uitsmijter vooraleer je een blogpauze neemt kan het tellen, op wat een knappe, nostalgische plaatjes vergast je ons!
Je mag dan al in een periode van bezinning komen maar weet dat je in mijn ogen niets dan goeds hebt gedaan het voorbije jaar!

Ik wens je een jaar
als een alfabet
met alle letters van A tot Z
van Arbeid, Blijheid, Creativiteit
tot Zegen, Zon en Zaligheid!

gerdaYD said...

Goede morgen lieve Marlou.
Ik wil je even aan het lachen krijgen tijdens jouw bezinningsperiode:

Lijstjes
't Is weer de tijd van 't jaar, madam
Ze komen graag eens klaar, madam
In van die domme lijstjes
Lijstjes
Er wordt wat afgeluld, madam
Een blad is gauw gevuld, madam
Eindejaarslijstjes

Olalala lijstjes
Ze zijn vrij identiek
Olalala lijstjes
Altijd dezelfde kliek
Lalieloelielijstjes
Goedkope journalistiek
Olalala lijstjes
Lijstekes

Lijstjes
Iedereen krijgt zijn zeg, madam
Ze lezen lekker weg, madam
Lekkere lijstjes
Lijstjes
De eerste oen van 't straat, madam
Heeft wel een leuk citaat, madam
Lijstjes

Olalala lijstjes
Ik hou ze voor bezien
Olalala lijstjes
'k Heb er al negentien
Lalieloelielijstjes
Ik sta d'er nergens in
Olalala lijstjes
'k Wil er bij, 'k wil erbij.

Lijstjes zijn als de straat zo oud
Niets wat de lijstjes tegenhoudt
Zeg dat De Nieuwe wereld het gezegd heeft
Lijstjes zijn als de straat zo oud
Niets wat de lijstjes tegenhoudt
Zeg dat De Nieuwe wereld het gezegd heeft
© Karel Vereertbrugghen

*wink, big smile*

Lutje said...

Ik wens je een goed begin
en een jaar volkomen naar je zin.
Happy 2019 !!!!
En hier is een @->- voor jou.

klaproos said...

heerlijk hé, even ertussenuit, je accu opladen :-)

maar ehhhh het is nu wel weer mooi geweest met jou hé :-)
vandaag nog even met lieve schat proosten en morgen gaan we er weer tegen aan hé :-)

xxx

Yvette said...

Knuffels

gerdaYD said...

Fijne zondag lieve Marlou en tot morgen hé, want je geeft overal aan dat je dan weer aan het bloggen slaat, joepie!