10/12/2018

PINK NOT PUSSY

.
Zin om naar een museum te gaan?
Dan zéker een dagje Den Haag doen en zéker naar het Gemeente Museum.
Daar kun je deze prachtige tentoonstelling bewonderen:


De poster is ontworpen door mijn dochter Roosje... Zie ook www.roosjeklap.nl
En natuurlijk heeft ze meer gedaan voor deze tentoonstelling, maar... daarover morgen meer.

FEMMES FATALES

Sterke vrouwen in de mode

Een gave expositie met zalen vol alleen maar vrouwelijke ontwerpers en de mooiste dingen die ze ontworpen hebben.
Wat dacht je van Coco Chanel of Stella McCartney...

Hier een alvast een video-voorproefje van 34 secondes, waarin de namen van de ontwerpsters even voorbijschieten:


(Stella McCartney in de bres voor duurzame kleding)

9 comments:

Lutje said...

sterke vrouwen in de mode, dat lijkt me inderdaad wel een goed onderwerp
Je dochter maakte een mooie affiche
Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Mooi...!!
Goede start van de nieuwe week.

Sjoerd said...

Dat is heel mooi gedaan door Roosje, daar mag je best trots op zijn.

John said...

Ik ben geen museum fan/ Ik kan er niet aarden of zo. De poster vind ik wel enorm mooi. Die past hier ook aan de muur.

די מריו said...

Ik ken ook twee dames die mode ontwerpen en ik moet zeggen. Ze kunnen het goed. Maar ik heb het eens bekeken, maar ik pas hun kleding niet echt ;-)

Love As Always
Di Mario

Hans said...

Vrouwen zijn zeker en niet alleen in de mode. Hans

Jelle Droeviger said...

Verdorie Marlou, Roosje maakt gaaf werk. Ze heeft vast een goede opvoeding van jou gekregen, waardoor ze zo vrij en onbelemmerd aan de weg timmert.
Vrouwen hebben veel in te halen, en guess what, ze gaan zo hard, dat ze de mannen voorbij sjeesen.
.
Jelle Droeviger.

klaproos said...

ja ik heb je volgende blog al gezien, en weet dus al weer wat meer:-)
prachtig gedaan Roosje Klap,ik las pas ergens dat dochters hun intelligentie van hun moeders erven :-) knap klap :-) knap klappie, :-)
xxx

Happy Earl Grey said...

Geweldig toch, trots zijn is op zijn plaats. Groetjes