09/04/2019

Gerda en de Gentse feesten

.
Onze Gerda, wat zal ze gemist worden... woonde in Evergem, vlak bij Gent.
En ze schreef regelmatig over Gent, ging er vaak bij Guido achterop de brommer naar toe.
De Gentse feesten zal ik nooit vergeten.
Dagenlang zwierf zij met haar geliefde Guido door de stad tijdens de geweldige feesten.
Die feesten waren altijd in de zomer, duurden een hele week en waren beladen met straattoneel, straatorkesten en allerlei gave, kleurige optredens...
Gerda zat er bovenop en was overal als de kippen bij.

Hier... een blogje van haar over de feesten van vorig jaar! Toen ze nog allerlei gekkigheid uithaalde en alles wat ze zag vastlegde...





12 comments:

Bertiebo said...

Zo maar ineens voorbij. Zo droevig

Lutje said...

ja, ik ga haar echt missen.....
Een @->- voor jou.

Marjolijn. said...

Ja, Gerda hield wel van een feestje...!

די מריו said...

Er zijn veel dingen die je aan haar doen denken. Dat is ook mooi zodat ze nooit vergeten wordt.

Love As always
Di Mario

John said...

Misschien moeten we dit jaar maar eens een dag van die feesten gebruiken om Gerda te vieren.

klaproos said...

Ja Loutje, ik herken je gevoel jij hebt dat ook zie ik,
Ze laat zo'n een enorme leegte, is dat nou het onverwachte, wat dit ook teweegbrengt ? ik weet wel dat ze zorgt dat we nóg meer van het leven gaan genieten,
dag mloutje,
heb het goed vandaag,
ik ga bloesemen met de buuf

xxx

Jelle Droeviger said...

Heel België zou nu moeten rouwen.
Vind ik.

Sjoerd said...

Het is niet de eerste en zal ook niet de laatste blogger zijn die overlijdt. Missen zeker, en vergeten ook niet. Af en toe is bloggen gewoon real life...

Karel said...

ha die Marlou
ik kende haar blog niet , maar wat ik er van zie
verteld mij dat zij een vrouw was naar mijn hart
zij omarmde net als ik de gein die ligt op straat
en zo ik verder wel las , is dat zij door velen gemist zal worden
sterkte voor U allen

Yova said...

Goedenavond,

Ik vind zo erg dat Gerda niet meer is. Ik ben vreselijk geschrokken. Ik zal haar vreselijk gaan missen. Ze was zo geweldig! Ik ben steeds uit de doen. Je had ook haar gekend. Ze was gek op feesten in Gent. Leuke foto van Gerda. Verdrietig ben ik. Sterkte voor jou ook.Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

Jan K. alias Afanja said...

Zo zie je maar weer dat je maar het best kunt proberen om zoveel mogelijk te genieten, want voordat je het weet kan het voorbij zijn.

Hans said...

Ze heeft op vele een onvergetelijke indruk gemaakt. Hans