04/01/2022

Gelukkig Nieuwjaar!

Sja... dat het nieuwe jaar is begonnen heb jij natuurlijk allang door. Je hebt Oud en Nieuw gevierd, wel of niet met vrienden of familie... 


Mischien lag je er om half elf al in en dacht je: morgen een nieuwe dag in het nieuwe jaar. 

Ik vierde het met Henry, zoals elk jaar. Hij is op 1 januari precies 80 jaar geworden en dat was een fijn intiem feestje, met oliebollen, appelflappen en champagne, en sterretjes op het balkon!


We gaan er wat van maken, van het nieuwe jaar. 

Wat we er van gaan maken... weten we nog niet. Maar dat zien we wel. Elke dag pakken en doorgaan tot het gaatje. 

En dit gebeurde er op 1 januari:


Gezondheid!

23 comments:

Marjolijn. said...

Zo is het , alle goeds voor het nieuwe jaar.
Maak er het beste van...!

Lutje said...

je hebt drukke dagen gehad,
fijn dat je weer tijd hebt om ff te bloggen
en nog ne dikke proficiat voor je vriend
.Een @->- voor jou.

די מריו said...

80, dat moet een grapje zijn, Ik zou hem hooguit 79 geven. ;-) Gefeliciteerd met zijn verjaardag. OP naar de 120. En natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Love as always
dimario

John said...

Nee, ik ben een keer lang wakker gebleven, al was dat knap lastig voor me :D ik lig er normaal een stuk vroeger in namelijk. Ja, een nieuw jaar, nieuwe kansen.

sjannesblog.com said...

Zeker een goed voornemen. Blijven genieten!

Bertiebo said...

That's the spirit!!!!

Mormorsweb.blogspot.com said...

Oh, wat ziet Henry er goed uit voor zijn leeftijd. Gefeliciteerd en dat jullie nog vele jaren samen mogen genieten. Happy

Sjoerd said...

Eigenlijk gaan we gewoon door waar we mee bezig waren...

Jan K. alias Afanja said...

Gefeliciteerd nog met Henry's verjaardag en alle goeds voor jullie beiden voor 2022. Ik heb me voorgenomen om maar rustig door te gaan, en dan zien we wel waar het schip strandt. :-)

nicole orriens said...

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar Marlou, en gefeliciteerd met Henry! Ik ging op tijd naar bed, want ik begin het nieuwe jaar graag fris en fruitig : )

Edward McDunn said...

Voor jou en Henry, nog een heel mooi jaar gewenst, met bovenal gezondheid!
Leuke dingen blijven doen hè?

Yova said...

Henry's durven wel in meertje te gaan. Lekker koud zeg. Hij heeft wel gedaan. Knap!!Nog gefeliciteerd. Voor jou gezond 2022 toe! Groetjes,

Tine de Jong said...

Een prachtige leeftijd en dat de wensen van de sterretjes die jullie aanstaken uit mogen komen. Als je tenminste wensen gedaan zal hebben. Ben zelf blij dat die dage weer voorbij zijn al zijn voor mij alle dagen nu wel het zelfde nog. We zullen zien wat dit jaar geeft en zal doen. De wensen zijn al over en weer gegaan dus wens ik jullie gewoon veel genietdagjes toe/
Liefs, Tine

Anonymous said...

De beste wensen voor 2022 en gefeliciteerd met Henri zijn 80tig jarige leeftijd. Wat een stoer van hem om in het koude water te gaan.

vilterietje said...

Elke dag begint een Nieuw Jaar, dus Happy NewYear!
En gefeliciteerd met die kanjer van je

Jelle Droeviger said...

Hey, Marlou,
Welkom in het Nieuwe Jaar.!
Ik wens je toe dat het gelukkig voor jou mag zijn.
.
Wat een durfal, die verloofde van jou.!
Ja, als je 80 bent geworden dan is het tijd om zo een Nieuwjaarsduik te maken.
En dan meteen aan de warme chocolade is helemáál een goed idee.
We moeten blijven bewegen.
Kom maar óp, 2022.
Stilstand is achteruitgang.
Rust Roest..
.
Jelle Droeviger.

Rebbeltje ★ said...

Brrr die duik
Hoe ouder hoe gekker toch?
Maar knap vind ik het wel
Wensen hadden we al gedaan en nu in het nieuwe jaar verder gaan
Groetjes

Els said...

Lieve Marlou,

Zó gezellig, je blog
We gaan lekker door en maken er inderdaad het beste van.
Je bent wel een inspiratiebron hoor
Ik geniet altijd enorm van je blog.
Tot ziens en veel liefs voor jou en Henry

Els

X

Ferrara said...

Gefeliciteerd met deze held! Maak er een mooi jaar van.

Terrebel said...

Superstoer! Als ik een goed voornemen heb, wacht ik niet tot 1 januari maar begin ik er direct mee.

miekequilt said...

Gefeliciteerd met de jarige Henry. Wat een stoere man zeg om dat koude water in te gaan. Fijn dat jer er weer bent.

Hans said...

Nog van harte gefeliciteerd (met) Henry, een mooie nieuwjaarsduik heb je gemaakt.
Samen een goed en gezond 2022. Hans

Nietzomaarzooo said...

Wat goeeeeeed! Mooi begin van zijn nieuwe jaar. En dat van ons ter inspiratie. Heb het goed met elkaar.