28/03/2007

ALLEMAAL MEERIJDERS

20 maart 2007
Mijn dagelijkse gang naar het AVL wordt heel aangenaam door mijn bijrijders.
Elke dag rijdt er iemand met me mee en ik vind dat heel, heel prettig!
Meestal wordt er iets leuks aan vastgeplakt: een kopje koffie, een lunch, een wandeling.
Het wandelen is iets, wat ik als een soort van plicht ben gaan beschouwen: elke dag minstens een uur.
En als er niemand is om mee te lopen ga ik alleen.
De wandelschoenen aan, de deur achter me dicht en langs het water richting Overveen. Meestal een rondje Elswout om op te laden.
In het boekje, dat ik van de radiotherapeut heb gekregen staat, dat bewegen en frisse lucht in deze periode heel belangrijk zijn.
Daarom mocht ik van Joost een hometrainer lenen.
Daar fiets ik elke dag op tijdens "The flying doctors".
Want alleen maar op een hometrainer fietsen vind ik nogal saai.
Maar het allerlekkerste vind ik het wandelen: Elswout, Middenduin, Koningshof.
Ik woon hier toch wel zo heerlijk, vlak bij allerlei prachtige wandelgebieden.Ook als het regent gaan de wandelschoenen aan. En een grote regenjas.
Als ik dan thuis komt gloeien mijn wangen en ben ik trots op mezelf, dat
ik dit doe.
Het maakt het leven ook een stuk gemakkelijker.
Het maakt dat het een beetje op vakantie lijkt.
Wie had dat gedacht: ik word dagelijks bestraald in het AVL en ik vind het een soort van vakantie. Wat ben ik toch een geluksvogel...

1 comment:

Anonymous said...

en wat ook zo fijn is... het s eindelijk echt lente aan het worden, overal kleine miniplantjes en vrijende vogelstjes, daar wordt een Mensch ook nog eens gelukkiger van!