19/05/2009

Er even tussenuit...

.






Lieve lezers,

het is weer zover: ik moet weer eens zo nodig op vakantie.
Waar doet ze het van, hoor ik jullie denken!
Ja, dat zal ik jullie verklappen: ik ga zelden of nooit uit eten en ik ga zelden of nooit de kroeg in! Makkelijk zat!

Morgenochtend vroeg vertrek ik met de bus naar Schiphol om met het vliegtuig naar Wenen te reizen. Daar heb ik een auto gehuurd en met de lunch ben ik in het huisje.

En wie reist er met me mee?
Mijn dochter en mijn 2 kleinkindjes…
Dat wordt een hele leuke vakantie, wat ik je brom…
Wel kort, maar wie het kleine niet eert, etc.

Ik heb er super veel zin in…
In de heerlijke ijle, schone lucht.
In de wandelingetjes.
In het ontbijten op het balkon met eindeloos uitzicht.
In de koeiebel, die zo af en toe door de stilte heen breekt.
In het hertje, dat vaak ’s ochtends vroeg met de koeien mee komt ontbijten.
In het gezoem van de bijen en hommels.

Heerlijk......

Tot over een week!


.

10 comments:

Han said...

Geniet er van, en maak mooie foto's dan kunnen wij ook meegenieten!

marjolijn said...

Heel veel plezier, lieve meis..!!
Tot over een week.

gerdaYD said...

En jij bent heerlijk op reis, het volgende motto indachtig:
Als ik groot ben dan wil ik een jodelaar zijn
Want jodelen vind ik zo heerlijk en fijn
En ik jodel dan altijd van 's morgens heel vroeg
Tot 's avonds heel laat daarvan heb ik nooit genoeg (...)
© Bobke Verhelst
*wink, big smile*
Véél plezier mijn lieve Marlou, geniet er van... en kom behouden terug!
En proficiat met je Gouden Matrassenkeertrofee! Daar kan je ginder in de bergen en op de alpenweiden uitbundig mee zwaaien... Hihi.

Christien Damman said...

Heel veel plezier!

P-TER said...

Maak er een superweek van!
We duimen voor het goede weer.
Geniet!
Gr.
P-TER

Liesbeth said...

wat tof voor je! Wenen ben ik nog nooit geweest. kan je wel vol op van de Cultuur genieten en de rest...heel veel plezier, maar dat zal wel lukken!

klaproos said...

heerlijk marlou,
je hebt groot gelijk
ga maar lekker genieten, ik geniet straks were van je verhalen

xxx

Ibella said...

De week is nog niet voorbij en ik hoop dat je geniet van de omgeving en je dochter en kleinkids, maar dat zal wel. leuk zo met z`n vieren en ach al is het maar kort, je bent toch lekker even weg in een omgeving waarvan je geniet.
Tot over ee aantal dagen.
Liefs Ibella

Ellen said...

Lieve Marlou,
Je hoeft je niet te verantwoorden. Al ga iedere week 7 dagen op vakantie. Als je dit leest, ben je al weer terug en hoop ik dat jullie genoten hebben van elkaar. Je kunt niet genoeg energie in je kind en kleinkinderen stoppen.Wie nu zaait, zal later oogsten

Di Mario said...

Heel veel plezier, geniet ervan.

Love AS Always
Di Mario