01/08/2013

Ane Brun

.
Zo nu en dan krijg je een tip van iemand, of lees je iets in een tijdschrift...
Dit is mijn tip voor vandaag: de stem van Ane Brun.
Een Noorse zangeres, die woont in Zweden met een stem... werkelijk... een dijk van een stem!
Vast en helder... leuke meid ook...



Dus ik ben gaan spitten in YouTube en ja hoor!
Hier heb ik voor jullie een heel verrassend filmpje:



Als ik doodga, dan wil ik ook de fanfare en doe dan je dan ook meteen dit liedje?!
Wie weet spring ik ook zomaar op uit de kist...
You never know...

9 comments:

Marjolijn. said...

Een mooi liedje, maar of ik dat op mijn uitvaart zou laten draaien...?
Daar moet ik nog even over denken.

Fijne dag vandaag en hou het koel..!!

gerdaYD said...

Ik kan je begrijpen lieve Marlou, met zo iets zou je beslist weer uit je kist springen om mee te kunnen doen. Mooie stem ook, maar ik durf bijna te verwedden dat de jouwe er niet voor moet onderdoen...

klaproos said...

:-) oké da's een deal:-)
als je beloofd dat je het dan ook op mijn uitvaart gaat draaien:-)
wat een lekker nummer van haar, ik kende haar wel , maar met een héél zacht nummer:-)

dag houle houle hou het vandaag een beetje koule:-)

xxx

Jelle Droeviger said...

Men zou bijna naar de dood gaan verlangen... Maar dan liefst wél ontwaken met een lijf, vrij van gebreken en ongemakken, en... jodelend.!

Jelle Droeviger.

Petr@ said...

Heel apart filmpje!
Ane heeft inderdaad een prachtige stem!

Fijne dag! X

Sjoerd said...

Daar wordt je als je dood bent nog wakker van...

fotohanvogel.blogspot.com said...

Je denkt toch niet aan heengaan Marlou? Daar is het leven wat je leid toch veel te mooi voor?

christiene said...

Ha Marlou,een mooie en een prachtige stem.
En als je met zo,n stem iemand uit kistje kun laten springen......
dan staat haar mobiel rood gloeiend
Een warm groetje
Christiene.

Di Mario said...

Wat een schitterende stem. Ik zal hem eens aan Dinnetje laten luisteren, misschien kan ze deze muziek wel gebruiken in haar band. You never know.

Love As Always
Di Mario