19/02/2015

Nog een paar foto's

.
Omdat iedereen er zo nieuwsgierig naar is heb ik hier nog een paar foto's van het geweldige weekeinde!!

Voordat we de groepsfoto gingen maken natuurlijk eerst even gek doen:


We hebben ons mooie optreed-outfit aan, compleet met roze bloem. De foto is gemaakt voor onze website. Daar kun je 'm dus binnenkort bewonderen.
Ik waarschuw wel wanneer. Heb 'm zelf nog niet gezien en ik hoop natuurlijk, dat ik er stralend op sta!

Zo nu en dan wordt er een sub-koortje samengesteld om iets voor te doen. Dat is best eng, want er wordt dan heel erg op je stem en je presentatie gelet...
Hier zie je een klein sub-koortje dat een middeleeuws lied moest vertolken...
Reken maar dat het eng is als er zo op je wordt gelet!!


Veel gezongen dus... Heel veel en alleen Nederlands repertoire. Van heel oude tot heel nieuwe muziek. Een paar kinderliedjes ook... En steeds in opperste concentratie, want het is echt heel hard WERKEN!!


En gelukkig zijn er de pauzes! Dan gaan we lekker naar buiten een frisse neus halen... En dat kan dus heel goed op de Veluwe! Ik vind het er prachtig... De paden op, de lanen in!


Kijk eens... wat een schoonheid... en je kunt je wel voorstellen, hoe het er hier 's zomers uitziet!
Met een beetje mazzel zie je een wild zwijn, of een hert...


En dat alles in Mennorode. Aan te bevelen!!
Het is een conferentie-oord, waar je dus met een grote groep heerlijk kunt vertoeven. Ieder z'n eigen kamer, een hele grote eetzaal, waar we zalig gegeten hebben. En een kapel, die we hebben gebruikt voor de repetities..






10 comments:

Jelle Droeviger said...

Lekker gek doen en lachen, en wandelen en zingen in een pracht omgeving. En dan weer serieus er tegen aan gaan. Is er iets vredelievenders denkbaar.? ~ Zingen is gewéldig; en je hebt je instrument áltijd bij je...

Jelle Droeviger.

gerdaYD said...

Heerlijke groepsfoto, maar jullie vergaten wel één ding: je broek af te steken *wink, big smile*.
Wat een fijn log plaatse je hier, ik kan het best geloven dat je hiervan hebt genoten lieve Marlou!
Ook al was het even hachelijk in dat sub-koortje, toch ben ik er zeker van dat je ook deze proef glansrijk hebt doorstaan!

Petr@ said...

Zo te zien hebben jullie veel lol met elkaar en dat is het belangrijkste!
Ik kan helemaal niet zingen (ja als een valse kraai haha) dus ik heb grote bewondering voor mensen die kunnen zingen.

Liefs Petr@

klaproos said...

heerlijk loutje als ik jou zie dollen daar,
daar ben je super in,:-)
heerlijk, voor je,
ik ga kijken als het zover is, en ondertussen speur ik naar herten en zwijnen:-)
xxx

Sjoerd said...

Jullie zaten daar in ieder geval op een perfecte plaats om zoiets te doen.

די מריו said...

Ik ken zelfs woonwijken waar de zwijnen in de nacht door je tuin lopen. ;-) Maar je het gelijk, het is heerlijk wandelen op de Veluwe.

Love As Always
Di Mario

mirjam kakelbont said...

MarLouLouLief, dat klinkt als een oneindig feest wat jullie hebben gehad.
Okeej, er moest tussendoor ook wel gewerkt worden, maar zelfs dat deden jullie met plezier.
Die groepsfoto...inlijsten! En op de site zetten :-)
Ik ben hartstikke benieuwd hoe de site eruit komt te zien, dus houdt ons op de hoogte.
Liefs en een knuffel van Kakelino.
Dag dag leuk mensch

John said...

Ha Marlou,

Gek doen hoort erbij. Anders wordt het allemaal zo'n serieuze bedoening en dat kan al snel overslaan in saaiheid.
Ook die rust pauzes zijn belangrijk. Kan je weer lekker gek doen.
Of wandelen natuurlijk.

Doeg.

Marjolijn. said...

Heerlijk toch samen zo lekker dollen tussen de bedrijven door...!
Mooie jas heb je aan...!!
En lekker warm ook denk ik.

Fijne avond en sweet dreams voor straks.

christiene said...

Ha Marlou, prachtige modellen
in deze serie zit alles in
het plezier en ook de omgeving
Marlou je bent een leuk mens.
groetjes Christiene.