02/01/2017

Een goed nieuwjaar!

.
Het was een goed jaar: 2016!
Ik kan met dankbaarheid terugkijken naar alle goeie dingen die op mijn pad zijn gekomen.
Met weemoed denk ik aan degenen die dit jaar naar de eeuwige jachtvelden zijn gereisd. Rust zacht Riet, Annelies, Kea, Ben, Clasien, Moeder Buschman, Lydia.
Ik ben blij, dat jullie in mijn leven waren... 

Maar we gaan door! We duiken het nieuwe jaar in. 
Dat gaat dus 2017 heten. Ja, logisch toch?!

Ik heb een paar tips voor je om dat nieuwe jaar goed door te komen:


Natuurlijk spreek en lees jij vloeiend Engels, maar voor degene die dat niet doen ga ik de tekst even vertalen:

Als jij wilt, dat 2017 een goed jaar is: 

- Ga niet op de bank zitten en er op wachten.
- Ga er op uit
- Maak een verandering
- Glimlach meer
- Wees opgewonden
- Doe nieuwe dingen
- Gooi weg wat je dwars zit
- "Ontvolg" negatieve mensen op de sociale media
- Ga op tijd naar bed
- Sta op tijd op
- Wees trots
- Roddel niet
- Toon meer dankbaarheid
- Doe dingen die je uitdagen
- Wees dapper

Kijk... Goeie tips, toch?!
Ik ga er voor en ik hoop jij ook!

Ik wens je een mooi en gezond en levenslustig en gezellig 2017 toe!






10 comments:

John said...

Mogguh Marlou,
Hier begon het nieuwe jaar in ieder geval geweldig. De tips zijn niet aan mij besteed. Ik doe wat ik wil doen en dat is de sleutel.

Petr@ said...

Goeie tips Marlou!
Weg met negativiteit is mijn tip! Een brede rug kweken die alles van je af laat glijden!
Ik wens je veel liefde, geluk en gezondheid in het nieuwe jaar samen met je Henry!

Liefs Petr@

Lutje said...

met deze tips kan het in 2017 niet mislopen
ik ga ze proberen te volgen:o)
Eén @->- voor jou

Jelle Droeviger said...

Ja, prima, doorstomen, 2017 in.
En dan denk je wel eens terug naar dat oude jaar,
en hoe de wereld er uit zou zien
als we 2016 zouden hebben overgeslagen...

Jelle Droeviger.

willy said...

met deze tips, moet het lukken Marlou

groeten

Annette said...

Het was een traumatisch tranenjaar.
Het was niet anders.

Hierdoor is mijn kortetermijngeheugen achteruitgegaan.
Dag&nachtpijn door de fybro.
Blind aan één oog.

Wat wil een mens nog meer?

Ik zing m'n liedje toch wel .•♫•♬•FIEDELDIEDEI •♬•♫•.

x Annetje X

Nietzomaarzooo said...

Al volg ik maar een paar van die goede raden op; geweldig!

די מריו said...

Dat zijn een hoop goede adviezen. Daar moeten er toch een paar van op te volgen zijn. Je naam is nog wel een klein dingetje hoor. Ik kom er zo niet uit. Misschien gaat het me nog lukken, ik zal eens om me heen vragen. Maar sommige klanken zijn niet makkelijk om te zetten in het hebreeuws, maar dat weet je zelf natuurlijk ook.

Love As Always
Di Mario

Mirjam Kakelbont said...

Heerlijk: weer een nieuw jaar met nieuwe kansen! Ik heb net een hoop goede adviezen bij je opgedaan, en ga van 2017 beslist mijn jaar maken. Samen met jou (-:
Dikke knuffel ♥

gerdaYD said...

Ik ben hier een paar logjes achterop geraakt zie ik.
Eerst maar je een gelukkig nieuw jaar wensen lieve Marlou, met heel veel liefde en geluk dat je gezond en wel mag beleven!
En dan, heerlijk de tips die je ons bij het begin van 2017 meegeeft, ik knoop ze goed in de oren!