Showing posts with label Amino sweet. Show all posts
Showing posts with label Amino sweet. Show all posts

30/07/2013

Aspartaam: het zoete GIF

.
Nu ik hier op de Amfibie en Vlekkie aan het oppassen ben, ben ik meteen maar weer een beetje aan het lijnen.
Kan geen kwaad. Beetje buikje wegwerken...
Nou gebruik ik al geruime tijd helemaal geen suiker meer.
Ik leef suikervrij, omdat ik er zeer neerslachtig van werd.
Dat had ik niet door, maar gelukkig ben ik een soort van doorgemeten en daaruit bleek de intolerantie voor suiker.
Ik mis het voor geen meter, want ik ben geen zoetekauw.
Maar... het zit zowat overal in, dus ik loop in de winkel met m'n leesbril op en speur de etiketten af op zoek naar suiker. Let wel: welgemoed en vrolijk!!

Ik wil ook geen kunstmatige zoetstoffen en al helemaaaaaaal geen aspartaam.


Aspartaam is buitengewoon slecht voor je gezondheid. 
Daar is al heel veel tegen geageerd, maar ja... het grote geld wat daar achter zit... daar kunnen wij niet tegen op.
Ik ben overigens huiverig voor alle "light" produkten.
Huiverig en achterdochtig.
Want... waarom wordt Aspartaam ook wel "het zoete gif" genoemd?!



Nou zijn de grote jongens ook niet gek en die weten donders goed dat de naam "Aspartaam" beladen aan het worden is. 
"Geen nood! Dan geven we het een nieuwe naam."
Let op.......
Kijk op het etiket!! Kijk altijd op etiketten!
En als je Aspartaam ziet staan.... niet kopen.
En als je de vervangnaam voor aspartaam ziet staan, de "schattige" naam

aminosweet

E-nummer E 951.... NIET KOPEN...


Het is slecht voor je. Inmiddels is bewezen, dat je er (onder andere) de ziekte MS van kunt krijgen.
Zoek het maar eens op op internet... klik op: Aminosweet
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Let dus op : Aspartaam, Aminosweet en E 951